کد خبر : 45550
انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - 11:28
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

عزل به سبک احمدی نژاد این بار توسط شریعتمداری

عزل به سبک احمدی نژاد این بار توسط شریعتمداری

آیدین مولا زاده مدیر کل امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری و بازرس ویژه مدیر عامل توسط مدیر عامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری عزل شد.


به گزارش سایت خبری مدارا بر اساس اخبار رسیده به مدارا بررسی رزومه کاری مدیر عامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری که در سایت رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری به آن اشاره شده نشان می‌دهد بخش هایی از این یک دروغ بزرگ و مصداق نشر اکاذیب در این سایت رسمی متعلق به دولت می باشد و جای تاسف است که یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور به مدیرسابق رادیو سپرده شده است.

از طرفی بررسی سوابق تحصیلی و اجرایی مولازاده نشان می دهد که عزل ایشان می تواند صرفا یک جهت گیری سیاسی و از قبل طراحی شده باشد که در تایید این موضوع می توان به این نکته اشاره کرد که سید میعاد صالحی تا کنون کوچکترین دیدار و ملاقاتی با مولازاده نداشته و به نظر میرسد حتی چهره ایشان را نیز تا کنون یک بار ندیده است.

آیدین مولا زاده علاوه بر دکترا در رشته های علوم پزشکی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد حقوق قضایی، کارشناس امور بین‌الملل و نویسنده چندین کتاب و مقاله مهم و تسلط کامل به زبان انگلیسی را دارا می باشد که در هر سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه سوابق اجرایی و عملی متعددی از ایشان وجود دارد.

از جمله سوابق ایشان می توان به مدیرعاملی چندین شرکت مهم دولتی، عضویت در هیئت مدیره برخی از این شرکت ها، مشاور و دبیر کمیسیون و کمیته های تخصصی مجلس شورای اسلامی، دستیار ویژه وزیر علوم، معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه پیام نور کشور، بازرس ویژه سازمان بازرسی کل کشور و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

برکناری مولا زاده آن هم در حین ماموریت در استان سیل زده لرستان نشان می دهد مدیران احمدی نژاد همچنان در دولت تدبیر و امید با خیانت بعضی از وزیران بیشتر می شود.

لازم به ذکر است پیش از این برخی منابع خبری از تذکر جدی رئیس جمهور به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی انتصاب میعاد صالحی به عنوان مدیر عامل صندوق بازنشستگی خبر داده بودند.

 

اخبار مرتبط:
حجت‌الاسلام انصاری‌راد: ماست‌مالی‌ کردن پرونده کاظم صدیقی به نفع حاکمیت نیست / برخورد مومنانه یعنی چه؟ مگر شما از امام علی(ع) بالاتر هستید؟
حجت‌الاسلام انصاری‌راد: ماست‌مالی‌ کردن پرونده کاظم صدیقی به نفع حاکمیت نیست / برخورد مومنانه یعنی چه؟ مگر شما از امام علی(ع) بالاتر هستید؟

نماینده مجلس ششم گفت: در مقام قضا و اجرا قانون هیچ خودی و غیرخودی معنا ندارد و این تبعیض ناروا و از محرمات قطعی است. برخورد مومنانه دیگر چیست؟ برخورد مومنانه یعنی در چارچوب قانون اتهام را رسیدگی کنند. حتی امام علی هم در محکمه حاضر می‌شد و به قاضی نهی می‌کرد که هیچ تبعیضی میان او و مدعی یهودی نباشد.

فلاحت‌پیشه: متاسفانه قوانین کشور فقط برای مَردم نوشته می‌شود
فلاحت‌پیشه: متاسفانه قوانین کشور فقط برای مَردم نوشته می‌شود

تحلیلگر مسائل سیاسی کشورمان گفت: متاسفانه شاهدیم که در برخی موارد که قانون هم وجود دارد، زور قانون به صاحبان قدرت نمی‌رسد اما برای بخشی از مردم، برخوردکنندگان خود را از قانون بالاتر می‌بینند.

پاسخ‌های عجیب معاونِ رئیسی به انتقادات قالیباف
پاسخ‌های عجیب معاونِ رئیسی به انتقادات قالیباف

در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است