کد خبر : 45990
انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - 06:34
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

نماینده عضو جبهه پایداری:هزینه امروز مجلس را به سیل‌زدگان می‌دادیم بهتر از ارائه گزارش ۴ساعت بود

نماینده عضو جبهه پایداری:هزینه امروز مجلس را به سیل‌زدگان می‌دادیم بهتر از ارائه گزارش ۴ساعت بود

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: ما چهار ساعت وقت مجلس را گرفتیم. این جلسات هزینه سنگینی برای کشور دارد. شاید اگر همین هزینه را به سیل‌زدگان می‌دادیم بهتر از ارائه این گزارشات بود. مردم انتظار دارند چون در تنگنا هستند.


به گزارش سایت خبری مدآرا  سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ فرودین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به پزشکیان گفت: حقیقتاً از نحوه برگزاری جلسه امروز گله‌مند هستم. بسیاری از همکاران نیز نسبت به این موضوع معترض بودند. لطفاً فیلم امروز مجلس را بازبینی کرده و وضعیت نظم را بررسی کنید. مردم از ما انتظار سخنرانی ندارند. امروز عده‌ای آمدند گزارش دادند و رفتند. ما چهار ساعت وقت مجلس را گرفتیم. این جلسات هزینه سنگینی برای کشور دارد. شاید اگر همین هزینه را به سیل‌زدگان می‌دادیم بهتر از ارائه این گزارشات بود. مردم انتظار دارند چون در تنگنا هستند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: اگر مردم در زمان تعطیلات می‌گفتند که مجلس به بحث سیل ورود نکرده است درخواست‌شان این بود که بودجه‌ای تأمین شود یا تصمیمی عملیاتی گرفته شود. خواهش من این است که مشکلات سیل زدگان را برطرف کنیم و به سخنرانی اکتفا نکنیم.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر موسوی لارگانی گفت: شلوغی امروز مجلس به علت دغدغه سیل زدگان شلوغ بود. آقای دکتر لاریجانی هم تذکر دادند که همه نمایندگان نظم را رعایت کنند اما به عقیده من جلسه امروز، جلسه بدی نبود. بحث‌های مختلفی صورت گرفت و جمع‌بندی بر این شد که دولت، مجلس و مرکز پژوهش‌ها تصمیم‌گیری کنند. ما می‌دانیم که منابع کشور چگونه است. اینکه ما بگوییم دولت باید پرداخت کند غیرواقعی است. هزینه بوجود آمده بسیار بالاست. بنابراین باید مشارکت مردمی را همراه با تصمیماتی که ما در مجلس می‌گیریم و همچنین دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم حلش کنیم./خانه ملت

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است