کد خبر : 47465
انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - 05:04
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

واکنش محمدحسین کروبی به اظهارات نماینده مجلس/ حصر هیچ قاعده و معیار خاصی ندارد و سلیقه‌ای است

واکنش محمدحسین کروبی به اظهارات نماینده مجلس/ حصر هیچ قاعده و معیار خاصی ندارد و سلیقه‌ای است

محمد حسین کروبی:  آقای میرزایی اطلاع کافی از قضایا ندارند. از اواخر سال ٩٧ گشایش های شروع شد ولی به یک‌باره بعد از سال جدید گشایش‌ها تبدیل به سخت‌گیری‌های بیشتری شد. به گونه‌ای که همه ملاقات‌هایی آقای کروبی بسیار کنترل و محدود شده است.


به گزارش سایت خبری مدآرا، محمدحسین کروبی، با اشاره به سخنان میرزایی‌نیکو، نماینده مجلس و عضو کمیته رفع حصر در گفت‌و‌گو با روزنامه همدلی، مبنی بر این که همه ارتباطات محصورین بر قرار شده و هیچ ممنوعیتی برای آنها وجود ندارد گفت:

آقای میرزایی اطلاع کافی از قضایا ندارند. از اواخر سال ٩٧ گشایش های شروع شد ولی به یک‌باره بعد از سال جدید گشایش‌ها تبدیل به سخت‌گیری‌های بیشتری شد. به گونه‌ای که همه ملاقات‌هایی آقای کروبی بسیار کنترل و محدود شده است.

حتی بصورتی که منزل فرزندانشان یا خانواده شهیدی برده شوند ماموران امنیتی با ایشان به منزل آمده و کنار ایشان می‌نشینند. تصور می کنم دلیل محدودیت‌های صورت گرفته این است که چون آقای کروبی نظراتشان را در باره مسائل کشور به صورت شفاف ارایه می کنند لذا مسئولین مربوطه این محدودیت‌ها را نسبت به قبل بیشتر کرده اند.

حسین کروبی با اشاره به سخنان میرزایی که گفته است «ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه اظهار کرده اند که قرار است در این باره (حصر) کار را تمام کنند متذکر شد تا الآن ما هیچ اقدامی در این راستا ندیدیم اگر حرکتی صورت می‌گرفت بدون شک برای ما مشهود بود که متاسفانه فعلا خبری از رفع حصر یا گشایش‌هایی در این امر نیست».

حسین کروبی در پایان با انتقاد از رویکردی که نسبت به حصر در این سه هزار روز پیش گرفته شده است گفت: «با توجه به تجربه‌ای که در این مدت مشاهده شده، می‌توان به این نتیجه رسید که نسبت به حصر هیچ قاعده و معیار خاصی وجود ندارد و هر اقدامی نیز صورت گرفته بیشتر به صورت سلیقه‌ای بوده است. یعنی هر لحظه خواسته‌اند ملاقات‌های را برقرار و یا هر لحظه هم که نخواسته‌اند محدودیت‌ها را اعمال کرده‌اند. به نظر من اقدامات آن‌ها هیچ حساب و کتابی ندارد»

اخبار مرتبط:
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای اصفهانی در پایان سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که گروه‌هایی مانند «هتل و رستوران» با تغییر بیشتری مواجه شده و نرخ تورم سالانه معادل ۴۶.۳ درصد بوده است.

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: اگر ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، قطعاً در حوزه صنعت نیز مانند قدرت موشکی، حرف برای گفتن خواهیم داشت و مشکلات اقتصادی را حل می‌کند.

رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳/ ۶۰ درصد داوطلبان بانوان هستند
رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳/ ۶۰ درصد داوطلبان بانوان هستند

دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است