کد خبر : 56645
انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - 05:23
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

حجت‌الاسلام هادی غفاری: اصلاح‌طلبان نباید در انتخابات آینده ائتلاف کنند

حجت‌الاسلام هادی غفاری: اصلاح‌طلبان نباید در انتخابات آینده ائتلاف کنند

عضو شورای مرکزی نیروهای خط امام گفت:‌ برخی با طرح حضور جوانان اصلاح‌طلب در انتخابات در پی حذف سران اصلاحات هستند که اغلب پا به سن گذاشته‌اند.


به گزارش سایت خبری مدآرا، حجت‌الاسلام هادی غفاری از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و  عضو شورای مرکزی نیروهای خط امام در گفت‌و‌گویی با انتقاد از عملکرد لیست امید مجلس شورای اسلامی گفته است: ” اگر اصلاح‌طلبان افرادی را به‌عنوان لیست امید به مردم معرفی کرده‌اند و بعد متوجه شده‌اند که این افراد طلبکار انقلاب و مردم شده‌اند باید از مردم عذرخواهی کنند. اگر اصلاح‌طلبان به‌صراحت به اشتباهات گذشته خود اقرار کنند مردم عذر آنها را خواهند پذیرفت و در آینده دوباره از آنها حمایت خواهند کرد.”

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین اشتباهات جریان اصلاحات در سال‌های اخیر را چه می‌داند؟ تصریح کرده است: “اولین اشتباه اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر این بود که در ارائه لیست‌های انتخاباتی خود عجله کردند. اشتباه دیگر این بود که کسانی را در لیست امید خود به مردم معرفی کردند که به آنها اعتماد نداشتند. در نتیجه نباید کسانی را که مورد اعتماد نبودند به‌عنوان افراد مورد اعتماد در لیست امید به مردم معرفی می‌کردند.”

به گفته این فعال سیاسی اصلاح‌طلب،  اصلاح‌طلبان نباید در انتخابات آینده دوباره در تله ائتلاف گرفتار شوند و نباید ائتلاف کنند. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد افرادی وارد مجلس می‌شوند که به نام اصلاح‌طلبی ساخت‌وپاخت می‌کنند، جسارتی از خود نشان نمی‌دهند و آن‌گونه که باید کارایی نشان نمی‌دهند و همه این مسائل در نهایت به‌نام جریان اصلاحات نوشته خواهد شد.”

غفاری در پاسخ به این سوال که آیا جریان اصلاحات برنامه‌ای برای میدان‌ دادن به جوانان در انتخابات آینده مجلس دارد؟ می‌گوید: حضور جوانان اصلاح‌طلب در انتخابات دارای مفهومی دوپهلوست. برخی با چنین شعارهایی به‌دنبال حذف سران اصلاحات هستند که اغلب آنها پابه‌سن گذاشته‌اند و سن زیادی دارند. در نتیجه عده‌ای قصد دارند با شعارهای زیبایی مانند جوانگرایی سران اصلاحات را از صحنه کنار بزنند.

وی در ادامه تاکید می‌کند: “در شرایط کنونی که کشور با چالش‌های جدی مواجه است، بهتر است تا آنجا که امکان دارد از نیروهای کارکشته و خبره در انتخابات حمایت کرد. به هر حال در وضعیت کنونی حضور نیروهای نخبه و باتجربه نسبت به جوان‌تر‌ها ارجحیت دارد و به همین دلیل جریان اصلاحات باید همه جوانب را برای بستن لیست‌های انتخاباتی خود در نظر بگیرد.”/ تسنیم

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است