کد خبر : 59325
انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - 03:27
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

با شفر برنامه تمرین روز بعد را نداشتیم/ مذاکره‌ام با استراماچونی محرمانه بود

با شفر برنامه تمرین روز بعد را نداشتیم/ مذاکره‌ام با استراماچونی محرمانه بود

استقلال خانه من است و به این باشگاه می روم. آن جلسه در دفتر آقای منزوی بود و دیگر سمت دفتر ایشان نمی روم!


به گزارش سایت خبری مدآرا، علی خطیر که این روزها حسابی سر و صدا کرده است قصد سکوت ندارد. او که در برنامه ورزشگاه حاضر شده بود درباره ابهاماتی که اخیرا مطرح کرد بود توضیحاتی داد:به گزارش آی اسپورت، فروردین ماه جلسه هیات مدیره بود و هوا سرد بود. من با شال گردن به جلسه رفتم. جلسه داغی بود و یادم رفت شال گردن را بردارم. نمی دانم کُد بوده است یا نه. من که نمی روم شال گردن را بگیرم و امیدوارم برایم بفرستند! استقلال خانه من است و به این باشگاه می روم. آن جلسه در دفتر آقای منزوی بود و دیگر سمت دفتر ایشان نمی روم!

 

گفتند ۴ میلیارد به فلان بازیکن بدهیم

روزی یکی از اعضای هیات مدیره به من گفت با یک بازیکن صحبت کرده ام و شما ۴ میلیارد به این بازیکن بده و قراردادش را ببند. گفتم این بازیکن اینقدر نمی ارزد. ایشان اعلام کرد باشگاه ذوب آهن به این بازیکن ۲.۵ تا ۳ میلیارد می دهد. به آقای آذری مدیرعامل ذوب آهن زنگ زدم و از او سئوال کردم که گفت نه اینطور نیست. آذری گفت اتفاقا به من گفته اند استقلال ۲.۵ میلیارد به این بازیکن می دهد. گفتم چنین چیزی نیست و این بازیکن در لیست ما نبوده است. این بازیکن هم رفت با یک مبلغ پایین قرارداد بست. آقای هیات مدیره؛ شما چرا باید با بازیکنان صحبت کنی؟ شان شما این نیست.

 

مذاکره‌ام با استراماچونی محرمانه بود

واقعیت این است که من در فروردین با استراماچونی بود ولی درست نیست که مذاکره من باعث عقب افتادن استقلال از کورس قهرمانی شد چون مذاکره ما محرمانه بود و هیچکس خبر نداشت! من مذاکره کردم چون مصوبه اسفندماه هیات مدیره این بود که وینفرد شفر چه استقلال را قهرمان کند چه قهرمان نکند، سال بعد با او کار نکنیم. این مصوبه هیات مدیره بود و تمام اعضای هیات مدیره موافقش بودند.

 

با شفر برنامه تمرین روز بعد را نداشتیم

شفر یکسری بی نظمی هایی در مدیریت تیم داشت هم از نظر فنی هم از نظر دیسیپلین تیم. کمیته فنی و اعضای هیات مدیره به این نتیجه رسیدند شخصیت تیمی استقلال خیلی باب میل هواداران و مجموعه استقلال نیست. باتوجه به امکاناتی که برای شفر از نظر بازیکن فراهم شده بود و هزینه هایی که استقلال انجام داد، انتظار می رفت تیم یک اتفاقاتی را رقم بزند. می دیدیم که تیم خوب تمرین نمی کند و بازیکنان از نحوه تمرینات شکایت می کنند. ما برنامه تمرین روز بعد را هم نداشتیم.

 

اعتماد به شفر اشتباه بود

باید در شرایط قضاوت شویم. وقتی که آمدیم، تیم اوضاع خوبی نداشت. چند بازیکن نامی از استقلال رفته بودند. در بازی اول هجمه سنگینی از هوادار در ورزشگاه شکل گرفت. تیم و هوادار آرامش نداشت. با آقای شفر صحبت کردیم و گفت این دو بازیکن را از مدت ها پیش می خواستم. ما ۱۰ روز وقت داشتیم لیست آسیایی را رد کنیم. برای همین فرصت زیادی نداشتیم. به شفر اعتماد کردیم. در ادامه فصل دیدیم که بازیکنان کیفیت لازم را ندارند و تصمیم گرفتیم قراردادشان را لغو کنیم که کار راحتی نبود.

نیومایر ۴۷۵ هزار و گرو ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار قرارداد داشت. یکی از بزرگترین اشتباهات من همین بود. بعد از لغو قرارداد، آقای فتحی می گفت احساس می کنم بار بزرگی از روی دوش من برداشته شده است چون قرارداد بدی بود. آنها از نظر شخصیتی بازیکنان خوبی بودند ولی نتوانستند کیفیت لازم را نشان بدهند. ما مجبور بودیم آن قرارداد را ببندیم چون جذب آنها باعث شد فضا کمی آرام شود و هوادار هم به مدیران اعتماد کرد.

 

کارمان با شفر غیر حرفه‌ای نبود!

نمی دانم کجای کار غیر حرفه ای بوده است؟! استقلال اولین باشگاهی نیست که سرمربی اش را تعلیق می کند. ما به سه طریق به شفر نامه زدیم و نامه هم به دستش رسیده بود که تعلیق شده است.

قول می دهم فیلم گرفتن او در تمرین تاثیری در پرونده نداشته باشد. باید ببینیم قرارداد شفر با باشگاه بنی یاس به چه شکل است و نمی دانم چقدر باید از استقلال بگیرد. باید مابه التفاوت بین قرارداد خودش با استقلال و بنی یاس باشد. البته ساشا شفر و میگوئل کولی بدون دلیل موجه قراردادشان را فسخ کردند و باید به استقلال غرامت بدهند. ما وارث یک سری قراردادهای غیر حرفه ای بودیم.

 

هرگز نگفتم پاتوسی می‌ماند

داستان پاتوسی خیلی ساده بود. هیچ موقع اعلام نکردم پاتوسی در استقلال می ماند. همیشه گفتم اگر پولش پرداخت شود می ماند چون مشکلات استقلال را می دانستم. هیات مدیره حساب کار را کرده بود از درآمد صیادمنش پول پاتوسی را کنار بگذارد. حتی آقای فتحی هم نمی خواست بگوید پاتوسی برای دو سال با استقلال تمدید کرد. آن حرف، حرف فتحی نبود.

در جلسه هیات مدیره یکی دو نفر از دوستان به آقای فتحی فشار آوردند برای آرام کردن جو هواداران حتما باید این صحبت را انجام بدهید. بنده مخالفت کردم و به آقای فتحی گفتم کار درستی نیست. فتحی هم ناچار و به درخواست هیات مدیره آن مصاحبه را انجام داد؛ با فشار هیات مدیره. دو روز بعد از آن در استادیوم آزادی مصاحبه ای کردم و گفتم قرارداد پاتوسی تمدید نشده است.

این دوست عزیز در هیات مدیره به من پیام داد و گفت که شما ما را دروغگو خطاب کردید و از گروه واتس آپ هیات مدیره لفت داد! فتحی آن حرف را با فشار زده بود./ آی اسپورت

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است