کد خبر : 61417
انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - 02:51
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

جعفرزاده ایمن آبادی: تشکیل وزارت بازرگانی در شرایط فعلی ضرورت دارد/ تشکیل وزارت بازرگانی بازار را ساماندهی می‌کند

جعفرزاده ایمن آبادی: تشکیل وزارت بازرگانی در شرایط فعلی ضرورت دارد/ تشکیل وزارت بازرگانی بازار را ساماندهی می‌کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید تشکیل وزارت بازرگانی در شرایط عادی همانند خوردن دارو، مضر است اما حال که کشور با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم می‌کند، ایجاد آن ضرورت دارد.


به گزارش سایت خبری مدآرا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس با اشاره به بررسی طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی در هفته جاری، گفت: در برخی موارد باید اقتضایی تصمیم‌گیری شود، در واقع گستردگی حجم وظایف وزارت صمت از یک سو و نابسامانی موجود در بازار و تحریم ها از سوی دیگر موجب شده تشکیل وزارت بازرگانی یکی از ضرورت‌ها شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به دولت کمک کرد تا با تشکیل وزارت بازرگانی بازار را ساماندهی کند، افزود: در شرایط عادی روابط خارجی کشور برقرار است و بخش خصوصی نیز در فعالیت‌های اقتصادی مشارکت دارد بنابراین تشکیل وزارت بازرگانی در شرایط عادی مناسب نیست حال آنکه در شرایط فعلی ایجاد وزارت بازرگانی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 

تشکیل وزارت بازرگانی در شرایط عادی همانند خوردن دارو، مضر است

وی اظهار کرد: تشکیل وزارت بازرگانی در شرایط عادی همانند خوردن دارو، مضر است اما حال که کشور با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم کرده و در جنگ اقتصادی به سر می برد، ایجاد آن ضرورت دارد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه تصمیماتی که در حال حاضر اتخاذ می‌شود باید متناسب با شرایط جنگ اقتصادی باشد، اضافه کرد: اگرچه برخی مطرح می‌کنند در صورت تصویب تشکیل وزارت بازرگانی حدود ۶ ماه امور مربوط به ساماندهی بازار رها می‌شود اما باید به این نکته نیز توجه شود که ایجاد این وزارتخانه نیاز کشور بوده و باید زمینه تحقق آن فراهم شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تصریح کرد: در صورت تصویب تشکیل وزارت بازرگانی دولت باید امور مربوط به بازار را تا ثبات و استقرار این وزارتخانه با جدیت پیگیری کند./خانه ملت

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است