کد خبر : 62974
انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - 02:23
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

رسانه‌های اصلاح‌طلب باید از تخریب اصلاح‌طلبان دست بردارند/ هر کسی را می‌بینیم می‌گوید من رای نمی‌دهم!

رسانه‌های اصلاح‌طلب باید از تخریب اصلاح‌طلبان دست بردارند/ هر کسی را می‌بینیم می‌گوید من رای نمی‌دهم!

طیبه سیاوشی، عضو فراکسیون امید مجلس، گفت: به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لازم است دست از این تخریب‌ها بردارند. از فراکسیون امید انتقادات بسیاری شده است و این موضوع مشارکت مردم در انتخابات را پایین می‌آورد. همچنین این اقدام به منزله تخریب اصلاح‌طلبانی است که در حال حاضر در مجلس حضور دارند. اما این تخریب‌ها چه دستاوردی دارد؟


به گزارش سایت خبری مدآرا؛ طیبه سیاوشی، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، به نقش شورای نگهبان در برگزاری انتخابات پرشور اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان در برگزاری انتخابات پرشور نقش اساسی دارد. به جز مواردی که به دلیل فساد اقتصادی و فساد اخلاقی مطرح می‌شود در سایر مسائل باید با تساهل و تسامح در مورد صلاحیت نمایندگان تصمیم‌گیری کنند.

 

او ادامه داد: نمی‌گوییم مواردی را که به فساد مالی و اخلاقی برمی‌گردد نادیده بگیرند، اما به ویژه در مورد زنان، با توجه به تعداد اندک‌شان در مجلس، صحبت این بود که با اغماض در مورد آنان تصمیم بگیرند. این مورد می‌تواند عامل بزرگی در ایجاد شور انتخاباتی باشد.

 

این نماینده اصلاح‌طلب گفت: هر کسی را می‌بینیم می‌گوید من رای نمی‌دهم. در حالی که این رای ندادن به این دلیل است که یا اتفاقی در صحنه کشور نیفتاده یا کسانی به صحنه می‌آیند که چهره‌های مشخص و از نظر مردم تکراری هستند. اگر با تساهل و تسامح در این زمینه تصمیم گرفته شود، شور انتخاباتی برانگیخته می‌شود که ما نیز توقع آن را داریم.

 

سیاوشی تاکید کرد: مردم برای حضور در انتخابات نیاز به انگیزه دارند. مسائل و مشکلات اقتصادی به نوعی باید حل و فصل شود و در صحنه سیاست خارجی باید اتفاق جدیدی رخ دهد. حاصل همه تلاش‌ها را باید برون داد و باید خروجی داشته باشد و این خروجی می‌تواند قوه محرکه‌ای برای مردم باشد تا با اشتیاق بیشتری پای صندوق‌های رای بیایند.

 

او درباره نقش احزاب و جریانات سیاسی در انتخابات پرشور گفت: بحث بسیاری مهمی که وجود دارد این است که رسانه‌های اصلاح‌طلب باید دست از تخریب بردارند و به جای تخریب، دیدگاه‌های سازنده ارائه دهند. گفتن اینکه لیست و فراکسیون امید هیچ کاری نکرده، دیگر تکراری شده است.

 

این عضو فراکسیون امید در پایان گفت: به میزانی که رسانه‌های اصلاح‌طلب، اصلاح‌طلبان را تخریب می‌کنند هنوز اصولگرایان وارد گود نشده‌اند. بنابراین به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لازم است دست از این تخریب‌ها بردارند. از فراکسیون امید انتقادات بسیاری شده است و این موضوع مشارکت مردم در انتخابات را پایین می‌آورد. همچنین این اقدام به منزله تخریب اصلاح‌طلبانی است که در حال حاضر در مجلس حضور دارند. اما این تخریب‌ها چه دستاوردی دارد؟/ اعتمادآنلاین

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است