کد خبر : 79890
انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - 03:59
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

در هلدینگ آتیه صبا چه خبر است؟/ میعاد صالحی همچنان رییس در سایه صندوق بازنشستگی است؟/ نماینده مجلس: این اوضاع به نفع صندوق بازنشستگی نیست

در هلدینگ آتیه صبا چه خبر است؟/ میعاد صالحی همچنان رییس در سایه صندوق بازنشستگی است؟/ نماینده مجلس: این اوضاع به نفع صندوق بازنشستگی نیست

به دنبال انتصاب میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور؛ وی در اولین روزهای انتصاب خود ولی آذروش را از مدیر عاملی هلدینگ آتیه صبا برکنار و محمد رضا اسکندری را به عنوان سرپرست موقت این شرکت منصوب کرد.
اما با وجود برکناری میعاد صالحی از مدیرعاملی صندوق بازنشستگی؛ سرپرست چند شغله شرکت آتیه صبا کماکان در این مسئولیت فعالیت می کند و اقدامی برای تعیین تکلیف مدیریت این شرکت بزرگ اقتصادی که قریب به ۴۰ شرکت را در مجموعه خود دارد نشده است.


به گزارش سایت خبری مدآرا، محمد رضا بادامچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با سایت خبری مدآرابا اشاره به لزوم تعیین تکلیف مدیریتی صندوق بازنشستگی و شرکت های تابع گفت: متاسفانه تحولات مدیریتی که در صندوق بازنشستگی کشور اتفاق افتاد در مجموع به نفع صندوق بازنشستگی نیست و وقتی مدیری تغییر می‌کند قطعا افرادی را با سلایق خود تعیین می‌کند که برای زیر مجموعه‌ها خلاء بوده و می تواند خسارت های جبارن ناپذیری را وارد نماید.
وی ادامه داد: به نظر من این نوع مدیریت بر صندوق و شرکت ها خسارت بار است و معلوم نیست که سرپرست فعلی ماندنی است یا خیر و نمی‎ تواند استراتژی دراز مدت برای برنامه‎ های خود تعریف کند که در نتیجه آنهایی که در زیر مجموعه یا سرپرست هستند در وضعیت نامناسبی قرار می ‎گیرند و یا احیانأ مدیر ندارند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا جایی که اطلاع دارم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم دارد که به سرعت مدیرعاملی صندوق را تثبیت کنند که اگر اتفاق صورت گیرد می‎ توان گفت که از برخی خسارت ها جلو گیری می‎ شود.
بادامچی افزود: ما در شرایط مناسبی قرار نداریم و صندوق ها ورودی خوبی ندارند مدیریت های این چنینی می تواند با ایجاد نا امیدی در پرسنل خسارت هایی را برای صندوق و شرکت ها به وجود آورد.
برخی دیگر از اعضاء کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار سایت خبری مدآرا از ورود مجلس به مدیریت صندوق بازنشستگی و شرکت های تابع از بعد نظارت خبر دادند و گفتند: همان طور که مجلس در خصوص صلاحیت مدیرعامل پیشین ورود کرد؛ در خصوص مدیرت شرکت ها نیز قطعا وارد خواهد شد تا مدیرت شرکت ها تعیین تکلیف شود.


به دنبال برکناری سید میعاد صالحی از مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشور و انتصاب نعمت الله ایزدی به عنوان سرپرست این صندوق، تعدادی از نیروهایی که از سوی صالحی وارد صندوق بازنشستگی شده بودند توسط ایزدی، سرپرست صندوق برکنار شدند. این نیرو ها که بر اساس شنیده های خبرنگار سایت خبری مدآرا بالغ بر ۳۵ نفر هستند توسط محمد اسکندری سرپرست شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا جذب شده و شرکت ذکر شده در حال عقد قرار داد با این افراد می باشد که در نهایت موجب صدور بخشنامه ای از سوی صندوق بازنشستگی به سرپرست هلدینگ آتیه صبا مبنی بر جلو گیری از هر گونه جابه جایی مدیران، انتصاب، و استخدام جدید شد.
یکی از این انتصابات توسط اسکندری سرپرست آتیه صبا انتصاب ناصر بختیاری به عنوان عضویت در هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و مشاور ویژه بود
ناصر بختیاری که ایامی مدیرعامل شرکت صدر معادن ایرانیان بود در سال ۹۱-۹۳ سید میعاد صالحی را به عنوان مشاور خود منصوب کرده بود.
بختیاری در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نیز با لیست انتخاباتی “زنده باد بهار” که حمامیان محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی و… هستند وارد عرصه انتخابات شد که نتوانست اقبالی کسب کند.

  

اخبار مرتبط:
روزنامه اصولگرا: حمله به اسرائیل، دلار را ارزان کرد
روزنامه اصولگرا: حمله به اسرائیل، دلار را ارزان کرد

روزنامه نزدیک به سپاه نوشت: نخستین واکنش مثبت به وعده صادق ایران ریزش نرخ دلار و ارز در داخل بود. این دقیقاً عکس آن‌چیزی بود که برخی استادان اقتصاد و استراتژیست‌های فلان و بهمان با یک وزنه سنگینی از مدارک دانشگاهی‌شان انتظار آن را می‌کشیدند و پیش‌بینی می‌کردند.

شبکه اجتماعی ایتا، کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر چهره زنان بَست I ببینید
شبکه اجتماعی ایتا، کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر چهره زنان بَست I ببینید

«بنفشه ابراهیمی»، موسس و مدیر این فروشگاه پوشاک با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X نوشت: «واقعا متاسفم برای ایتا که به خاطر تصویر چهره‌، کانال ۵ هزار تایی منو بست. حیف ما برندای ایرانی که داریم حمایتتون می‌کنیم.»

پلیس: ساختمان وزرا مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین شد / یکی از اراذل و اوباش حین اعزام به محلِ جرم از قرصِ نامعلوم استفاده کرده و مُرد
پلیس: ساختمان وزرا مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین شد / یکی از اراذل و اوباش حین اعزام به محلِ جرم از قرصِ نامعلوم استفاده کرده و مُرد

مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ مأموریت‌های پلیس ندارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است