کد خبر : 80475
انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - 02:26
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

کارگر بازداشتی هپکو آزاد شدند

کارگر بازداشتی هپکو آزاد شدند

 ابوالفضل رنجبر، نایب‌رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو در مورد آخرین تصمیمات دولت اظهار کرد: هیچ اطلاعات رسمی نداریم، اما در رسانه‌ها شنیده می‌شود که رئیس‌جمهوری دستور حل مسائل هپکو را داده است.


به گزارش سایت خبری مدآرا، وی در گفت‌وگو با ایرناپلاس همچنین در مورد وضعیت بازداشتی‌ها و احضارشدگان این شرکت خبر داد: از ۲۹ نفر دستگیرشده، تا کنون ۲۳ نفر آزاد شده و ۶  نفر دیگر در بازداشت به سر می‌برند. همچنین در حال حاضر تقریباً ۱۰ تا ۱۱ نفر هم تحت تعقیب داریم. برای ۶ نفر بازداشتی، اتهام لیدری گفته شده که ما نمی‌دانیم یعنی چه؟

این فعال کارگری با بیان اینکه جمعاً ۴۰ نفر هستند که تحصن‌ها برای آنها دردسر درست کرده، اضافه کرد: کسانی هم که آزاد شده‌اند با وثیقه‌های سنگین ۲۰۰ و ۲۵۰ میلیون تومانی بوده است.

رنجبر با اشاره به اینکه در حال حاضر موضوع اصلی همه کارگران و شورای کارگری این است که برای این افراد تشکیل پرونده ندهند و به دنبال  مقصر اصلی باشند، گفت: الان وضعیت به‌گونه‌ای است که مصدومان این تحصن دیگر جرئت صحبت کردن با رسانه‌ها را ندارند. بعد از این، خواسته‌های کارگران مسئله تعیین تکلیف و مطالبه حقوق‌های معوقه است.

اخبار مرتبط:
زمان فروش بلیت‌ دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
زمان فروش بلیت‌ دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد

زمان فروش بلیت دیدار سپاهان و ذوب آهن به عنوان دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر اعلام شد.

هواشناسی اصفهان درباره احتمال وقوع سیلاب هشدار زرد صادر کرد
هواشناسی اصفهان درباره احتمال وقوع سیلاب هشدار زرد صادر کرد

اداره کل هواشناسی اصفهان درباره شرایط ناپایدار جوی، تندباد و احتمال وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان از دوشنبه شب تا اوایل چهارشنبه هفته جاری هشدار زرد صادر کرد.

«نور نیوز» ارگان رسانه‌ای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیست
«نور نیوز» ارگان رسانه‌ای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیست

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به صدور اطلاعیه‌ای هرگونه انتساب میان این شورا و یکی از پایگاه های خبری را تکذیب و اعلام کرد: شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه ای نبوده و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه ملی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است