کد خبر : 82165
انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - 03:24
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

هشدارهای انتخابات

هشدارهای انتخابات

برای اصلاح امور و التیام درد مشترک، راهی جز مشارکت موثر در انتخابات و رأی دادن وجود ندارد. حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور در گرو حل مشکلات سیاسی و مدیریتی کشور است. هیچ شهروند آگاه و توانمندی نمی تواند دچار یأس، دلمردگی و دلزدگی شود.


به گزارش سایت خبری مدآرا، کمال الدین پیرموذن نماینده مردم در مجلس نهم در یادداشتی که در اختیار مدارا قرار داد نوشت:در مکتب ما یأس با ایمان قابل جمع نیست. سکوت توام با بی تفاوتی جز به معنی سازش و همراهی انحصارگران نیست. انحصارگران در سال هایی نه چندان دور علی رغم برخورداری از ثروت افسانه ای نفت قادر نشدند ذره ای از مشکلات و مسائل مملکتی را حل کنند و خسارت فراوانی به منابع و منافع ملی و همچنین به تاریخ و مدنیت کشور رساندند.
چهره نورانی اسلام ناب را با برداشت های متحجرانه و رفتارهای خودسرانه و ماجراجویانه و سوءاستفاده از مقدسات ملت، مخدوش کردند و به آرمان های بلند و جاودانه انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خاصه جمهوریت نظام، آسیب های فراوان وارد آوردند، با اصرار و ابرام بر سیاست های افراطی گرانه و ماجراجویانه، دنیا را بر علیه ایران تهییج کردند و شأن و منزلت ایرانیان را در سراسر گیتی زیر سوال بردند.
بنام عدالت، زهر در کام حقیقت و بنام مهر و محبت، قهر و خصم قسمت چکیدگان انقلاب، یاران امام و دلسوزان ملک و ملت شد . اقتصاد ایران، سال ها بر خلاف بینش اسلامی و تحولات عصر اقتصاد تولیدی و صنعتی شنا کرد و ایرانیان را به آبشار پرخطر برد و باعث به هلاکت رسیدن بسیاری از هموطنان گردید .
برای ملت ایران نیز، شدیدتر از وضعیت امروز جامعه، فقر، بیکاری، آسیب های اجتماعی، فشارهای اقتصادی و یاس و افسردگی به ارمغان آورد و روزمرگی، بی برنامگی، سوداگری و رفتارهای فراقانونی و سلیقه ای و محاسبات سرانگشتی را در کشور رایج کرد .
در زیر سایبان درخت به ظاهر خدمت در باطن ریاست، چنان بساط قدرت پرستی، مقدس مأبی، ریاکاری و مداهنه برپا کردند که غیر از خود هیچ کس را در این کشور مستعد پهناور و پرجمعیت ندیدند.
برای تقدس خود همه نیروهای خط امامی و آگاه رهبری و به ویژه مردمی را تکفیر کردند، برای مطرح کردن خود همه رقبای خویش را تخریب و برای بقای خویش همه چیز این کشور را نابود کردند.
اکنون نیز، تمام جنب وجوش و هیجان جریان تمامیت خواه در سراسر کشور، قبضه مجدد قدرت با سیاه-نمایی مطلق وضعیت موجود جامعه و طرح وعده و وعیدهای شیرین و پخش دانه های خوش رنگ دام است.
بر عموم دوستداران ایران و دلسوزان ملک و ملت است که با درک عمیق موقعیت بسیار حساس فعلی ایران و با وقوف کامل به نارسایی ها، بی مهری ها و مشکلات بسیار حاد و بحرانی اقتصادی کشور وضرورت استمرار تعامل سازنده با دنیا و کشورهای پیرامونی به منظور افزایش سرمایه گذاری و ثروت ملی، وارد عرصه رقابت انتخابات پیش روی مجلس شده و مشارکت فراگیر ملی را از هموطنان نازنین مطالبه کرده و با مشارکت سرنوشت ساز ایرانیان آگاه و حق طلب، نوسازی اجتماعی و سیاسی با تغییر مثبت در مجلس شورای اسلامی ایران کلید بزنند . واپس گرایی مذموم و ناپسند است، به عقب بازنمی گردیم.
بی تردید حضور چشم گیر مردم در پای صندوق های رأی، پلی است برای تحقق حکمرانی خوب با دین باوری و سیره علوی، اجرایی شدن عموم اصول قانون اساسی در مورد اقوام و سایر حقوق اساسی شهروندان و عدالت در توزیع ثروت ملی در عموم مناطق کشور و نیز پل بین ملل که ثروت و سرمایه گذاری ها و ظرفیت های فراوان اشتغال جوانان را می توان برای ایرانیان به ارمغان بیاورد.

اخبار مرتبط:
صادق زیباکلام: جمهوری اسلامی از نظر نظامی شانسی در برابر اسرائیل ندارد / در عملیات وعده صادق، چقدر خسارت به اسرائیل وارد شده؟
صادق زیباکلام: جمهوری اسلامی از نظر نظامی شانسی در برابر اسرائیل ندارد / در عملیات وعده صادق، چقدر خسارت به اسرائیل وارد شده؟

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: این موازنه یک بعد دیگر هم دارد و آن این است که در نتیجه عملیات شنبه شب ایران، چقدر خسارت به اسرائیل وارد شده؟ سوال مهمتر این است که در نتیجه زدن اسرائیل چقدر خسارت وارد شد؟ من فکر نمی‌کنم ایران خودش را موظف بداند که به هر اقدامی از جانب اسرائیل پاسخ بدهد.

آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری: بازگشت گشت ارشاد موفقیت‌آمیز بود
آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری: بازگشت گشت ارشاد موفقیت‌آمیز بود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس پای کاربران اجرای طرح نور پلیس است و الحمدالله این طرح با موفقیت حرکت می‌کند. امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

وکیل ماشاالله کرمی: در جلسه امروز دادگاه قاضی به حرف‌هایمان گوش داد
وکیل ماشاالله کرمی: در جلسه امروز دادگاه قاضی به حرف‌هایمان گوش داد

جلسه رسیدگی به پرونده ماشالله کرمی، پدر محمد مهدی کرمی از اعدام شدگان اعتراضات ۱۴۰۱، در شعبه دوم دادگاه انقلاب کرج، امروز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است