کد خبر : 84443
انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - 23:48
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

ویروسِ کوچک در پروژه‌ای بزرگ

ویروسِ کوچک در پروژه‌ای بزرگ

پروژه برخورد با شبکه ضدامنیتی آمدنیوز اجرا و خبری می‌شود و پس از آن، افرادی اهمیت و تأثیرگذاری آن را کاسته و به پروژه‌ای فردی و تقابل‌گرا تبدیل می‌کنند. از این پروژه ناروایتی می‌سازند و انگشت اشاره را به سوی این و آن نشانه می‌گیرند تا در گام ابتدا آن را به نام خود جعل و سپس منافع این رخداد را برای مقابله‌ها و نفرت‌های کودکانه سیاسی مصرف و از خود اتهام‌زدایی کنند. این گونه است که میدان خبر ملی به میدان خبر شخصی تبدیل می‌شود.


به گزارش سایت خبری مدآرا، فرید مدرسی، روزنامه نگار در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: این نوع برخورد، ویروسی است که پروژه‌های ملی را به پروژه‌های شخصی تقلیل می‌دهد و برای نظام سیاسی آسیب‌زا و ویرانگر می‌شود. ناقلان این ویروس بر اساس مهندسی معکوس تلاش می‌کنند سرمایه‌های ذیقیمت را نازل و در حد و اندازه‌های خرده‌جریان‌ها و افراد جلوه دهند و اثر بخشی این پروژه‌ها را کاهش داده و مانعی شوند برای منافع ملی و فراگیر. از سوی دیگر این مهندسیِ معکوسِ تقلیل‌گرا ناهماهنگ، اختلال‌آفرین و ابتر است؛ چراکه بر اساس موازنه نهادهای مملکتی و برآمده از خرد حکمرانی طراحی نمی‌شود و عقل شخصی، سطحی و کوتاه‌نگر که معمولاً از دانش و تجربه راهبردی و کلان‌نگر بی‌بهره است، آن را آفریده. ناقلان این ویروس، پس از اجرای پروژه موفق برخورد با شبکه ضدامنیتی آمدنیوز به میدان آمدند؛ خود را خرسند از این اتفاق به نمایش گذاشتند اما ارزش و ظرفیت چنین پروژه‌ای را به رقابت‌های کوتاه‌مدت سیاسی تقلیل دادند و در فرآیند سم‌زدایی از جامعه و نظام اختلال ایجاد کردند. این اختلال اعصاب جامعه را درگیر کرده و به نتیجه‌بخشی آن در جهت آرامش روانی جامعه و نظام آسیب زده است و آنچه میوه همان شبکه ضدامنیتی بوده را دوباره بازنشر کرده. چراکه هدف پروژه انهدام شبکه آمدنیوز، مقابله با استراتژی این جنگ روانی بود؛ یعنی مرگ آن شبکه برای بازگشت امید به جامعه و تعامل سازنده در نظام سیاسی و مقابله با شکاف‌آفرینی میان ملت و حاکمیت و جلوگیری از رشد دروغ‌گویی و جعل خبری. این ویروس دقیقاً این هدف را به عکس خود تبدیل و دوباره فضای قبل از جراحی این غده سرطانی را بازسازی کرده. با توجه به این وضعیت، لازم است پس از اجرای چنین پروژه‌های ملی، پروژه کمکی و صیانتی اجرا شود و از ورود هرگونه ویروس به این پروژه جلوگیری کند.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است