کد خبر : 85741
انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - 14:04
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

خبرگزاری تسنیم: روحانی و جهانگیری رسماً مسئولیت عواقب خطرناک FATF را می‌پذیرند؟

خبرگزاری تسنیم: روحانی و جهانگیری رسماً مسئولیت عواقب خطرناک FATF را می‌پذیرند؟

تسنیم نوشت: نه‌تنها بعید نیست بلکه بسیار محتمل است که بعد از FATF نیز مشکلات بسیاری برای کشور پیش آید که هشدارهای آن را بارها کارشناسان و روزنامه‌نگاران مطرح کرده‌اند اما به‌نظر می‌رسد باز هم به‌هوای انتخابات و برخی رقابت‌های ناسالم در آن، قرار است منافع ملی به‌پای مطامع انتخاباتی برخی گروه‌ها و افراد ذبح شود.


به گزارش گروه تحلیل خبر سایت خبری مدآرا، خبرگزاری تسنیم در انتقاد نسبت به اصرار دولت برای تصویب لوایح پالرمو در گزارشی نوشت: توصیه می‌شود آقایان دولتی تعهد کتبی بدهند که اگر پیوستن به FATF مشکلاتی در حوزه امنیت اطلاعات و یا محدودیت‌های بانکی و… برای کشور ایجاد کرد و یا موجب تکمیل استراتژی تحریمی آمریکا علیه ایران شد، رسماً عواقب قضائی و حقوقی آن را بپذیرند.

این خبرگزاری منتقد دولت در ادامه گزارش خودش نوشت: حقیقت این است که پس از اجرای برجام نه‌تنها از آن وعده و وعیدهای خیالی خبری نشد، بلکه برجام به سکویی تبدیل شد که شدیدترین تحریم‌های تاریخ علیه ایران به‌اذعان ترامپ اعمال شد، و بالاترین تهدیدهای نظامی نیز مطرح گشت!

نه‌تنها بعید نیست بلکه بسیار محتمل است که بعد از FATF نیز مشکلات بسیاری برای کشور پیش آید که هشدارهای آن را بارها کارشناسان و روزنامه‌نگاران مطرح کرده‌اند اما به‌نظر می‌رسد باز هم به‌هوای انتخابات و برخی رقابت‌های ناسالم در آن، قرار است منافع ملی به‌پای مطامع انتخاباتی برخی گروه‌ها و افراد ذبح شود.

اخبار مرتبط:
فرزندی پور: واژگونی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی داشت
فرزندی پور: واژگونی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی داشت

رئیس اورژانس کاشان گفت: واژگونی خودروی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی برجای گذاشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان: اضافه بار ناوگان باربری زیرساخت‌ها را از بین می‌برد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان: اضافه بار ناوگان باربری زیرساخت‌ها را از بین می‌برد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به پروژه‌های بهسازی و اصلاح محورهای برون شهری گفت: حجم بالای ترافیک و اضافه بار ناوگان باربری به مرور زمان زیرساخت‌هایی مثل آسفالت را از بین می‌برد.

مشکل اصلی کمبود برنج کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست
مشکل اصلی کمبود برنج کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست

رئیس اتحادیه صنف خوار و بار و آجیل‌فروشی اصفهان گفت: مشکل اصلی کمبود برنج در استان‌ها، نبود کالا نیست؛ بلکه کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است