کد خبر : 88937
انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - 02:48
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

شکست کمپین تبلیغاتی برای بازگشت جشنواره فیلم فجر به برج میلاد!

شکست کمپین تبلیغاتی برای بازگشت جشنواره فیلم فجر به برج میلاد!

در حالیکه مدیران برج میلاد تلاش زیادی برای برگشتن جشنواره فیلم فجر به برج میلاد دارند و اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغاتی برای جلب نظر موافقان کردند، بعد از گذشت سه روز با شکست مواجه شدند.


به گزارش سایت خبری مدآرا، از معدود افرادی که در این کمپین اعلام موافقت کرده اند اکثرشان حتی صلاحیت گرفتن کارت سینمای رسانه را ندارند و شاید علت درخواستشان برگشتن به روزهایی هست که همه امکان حضور در برج میلاد را داشتند و اهالی واقعی رسانه جایی برای نشستن پیدا نمی کردند.

رسانه های زرد و کانال های مجازی که نانشان در آشفتگی و شلوغی سینمای رسانه هاست و هر موقع که اراده کردند فیلمی را بکوبند و یا تحسین کنند.

در حالیکه ادعا می شود اکثر رسانه ها خواستار برگشت به برج میلاد هستند اما نام هیچکدام از خبرگزاری ها و رسانه های اصلی که بار اصلی اطلاع رسانی جشنواره را عهده دار هستند در این لیست دیده نمی شود.

از نکات جالب در این لیست حضور خبرنگار ساکن آمریکا، دو تهیه کننده، روابط عمومی یکی از پردیس های سینمایی، مسئول یک سایت موسیقی، چندین نفر از کانال های تلگرامی و افراد زیادی بدون عنوان و‌گمنام است.

امیدواریم مسئولان جشنواره فیلم فجر فریب این فضاسازی ها را نخورند و شرایطی فراهم کنند تا اهالی رسانه فیلم های جشنواره را  در سالن صرفا سینما و با بهترین کیفیت و در آرامش و  جدا از افرادی که صرفا به دنبال حاشیه هستند به تماشا بنشینند.

اخبار مرتبط:
محسن هاشمی: غنی سازی بیشتر اورانیوم، به کار کشور نمی آید
محسن هاشمی: غنی سازی بیشتر اورانیوم، به کار کشور نمی آید

محسن هاشمی رفسنجانی: ایران به اندازه کافی در امر غنی‌سازی پیش رفته و دانش و علم هسته‌ای را درونی کرده است. غنی‌سازی بیشتر اورانیوم امروز به کار ایران نمی‌آید.

محمدرضا تاجیک: تفکر جبهه پایداری به داعش نزدیک شده است
محمدرضا تاجیک: تفکر جبهه پایداری به داعش نزدیک شده است

محمدرضا تاجیک گفت: اگر جاذبه‌ای در فضای جریاناتی مانند جبهه پایداری در کشور ما وجود داشته باشد، این جاذبه از نوع و جنس جاذبیتی است که داعش داشت. همان‌گونه که داعش و داعشیزم به دلیل مواضع رادیکال خود در عرصه‌های مختلف و قرائت و خوانش افراطی از اصول دینی، از آیات و روایات، در میان برخی از جوانان، نه فقط در سطح یک کشور بلکه در سطح جهانی طرفدارانی داشتند، این جریان نیز جاذبه‌اش در همین فضا قرار دارد؛ نه به گونه‌ای که بتواند به مقبولیت عمومی گسترده دست یابد.

مصباحی‌مقدم: عدم رعایت شئونات دینی در بازار موجب نارضایتی عمومی متدینین شده است
مصباحی‌مقدم: عدم رعایت شئونات دینی در بازار موجب نارضایتی عمومی متدینین شده است

آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز بازار که مبدأ شکل‌گیری انقلاب بود، در بخش‌های مختلف از جمله فعالان اقتصادی، روش‌های عرضه کالا و خدمات و حتی مشتریان، با چالش‌ها و آسیب‌هایی مواجه شده است و تنها بیان مشکلات کافی نیست؛ باید برای حل آن چاره‌اندیشی کرد. عدم رعایت شئونات دینی، کاهش مشارکت نسل جوان در فضای فرهنگی بازار، نارضایتی عمومی متدینین از وضعیت فرهنگی بازار، عدم بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود مساجد و حوزه‌های علمیه و عدم اجرای دقیق ضوابط فرهنگی و اسلامی در برخی واحدهای تجاری از مشکلات فرهنگی موجود در بازار تهران است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است