کد خبر : 90290
انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - 11:21
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

کدام بخش از سخنان امروز رییس جمهور در مجلس “سانسور” شد؟!/ تغییر مواضع روحانی درباره دسترسی مردم به اینترنت

کدام بخش از سخنان امروز رییس جمهور در مجلس “سانسور” شد؟!/ تغییر مواضع روحانی درباره دسترسی مردم به اینترنت

حسن روحانی آذرماه سال ۹۶ در اولین اجلاس ملی گزارش پیشرفت‌ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی در محل سالن اجلاس سران گفت: ما فضای مجازی امن، سالم و ارزان می‌خواهیم و به دنبال فیلتر کردن فضای مجازی نیستیم.


به گزارش گروه تحلیل خبر سایت خبری مدآرا،حسن روحانی رییس جمهور امروز درحالی همزمان با تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ از تقوبت شبکه ملی اینترنت سخن گفت که پیش از این بارها از حفظ و حراست حقوق مردم در سخنرانی های متعدد و تبلیغات انتخاباتی اش تاکید کرده بود.

اظهاراتی که حتی برخی خبرگزاری های حامی دولت هم آنرا سانسور کردند.

روحانی صبح امروز در مجلس گفت: از آغاز دولت یازدهم  قدرت پهنای باند تقریبا ۲۰ برابر شده است و این روند را ادامه می دهیم تا بتوانیم شبکه ملی اطلاعات را آنچنان تقویت کنیم که مردم برای رفع نیازمندی های خود نیازی به خارج نداشته باشند.

وی تاکید کرد: اخیرا مقام معظم رهبری نیز دستوری در این زمینه دادند که انشاءالله در شورای عالی فضای مجازی آن را دنبال می کنیم و مردم ما شرایط بهتری را در این حوزه لمس خواهند کرد.

این در حالی است که حسن روحانی آذرماه سال ۹۶ در اولین اجلاس ملی گزارش پیشرفت‌ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی در محل سالن اجلاس سران گفت: ما فضای مجازی امن، سالم و ارزان می‌خواهیم و به دنبال فیلتر کردن فضای مجازی نیستیم.

روحانی در اجلاس ملی حقوق شهروندی گفت: یکی از مهم‌ترین حقوق شهروندی، دسترسی مردم به اطلاعات است؛ همه باید بدانند که چه خبر است و چه تصمیماتی در حال اتخاذ است. ما فضای مجازی امن، سالم و ارزان می خواهیم. اما در عین حال فضای امنیتی، نمی خواهیم اینکه مدام برویم زندگی خصوصی مردم و ببینیم چه خبر است.  باید از این کارها دست برداشت.

روحاانی این را هم اضافه کرده بود که: دولت دوازدهم فضای مجازی و فضای ارتباط مردم با دنیا را حفظ می کند می دانم برخی شب تا صبح خواب می بینند اما آن خواب ها تعبیر نخواهد شد دل به این خواب ها نبندید مادنبال فیلتر کردن فضای مجازی نیستیم. وزیر ما قول می دهد دستش روی دکمه فیلترینگ نخواهد رفت.

ادعاهایی که به گفته بسیاری از کارشناسان سیاسی هرچه قدر به پایان دوره ریاست جمهوری اش نزدیک تر می شودیم عکس این ادعاها را مشاهده می کنیم.

 

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است