کد خبر : 93542
انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - 17:05
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

خواب عضو جبهه‌پایداری درباره رهبری به روایت خودش

خواب عضو جبهه‌پایداری درباره رهبری به روایت خودش

به گزارش سایت خبری مدآرا، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در مراسم سالروز ۹دی که از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد، گفت: آمدن ما به اینجا پیشگامی برای برنامه و راهپیمایی فردا است.

وی گفت: فرار از فتنه محال است. برخی بزرگان مثل آیت الله فتنه و امتحان را یکی می‌دانند. گاه اگر این دو را دو واژه جدا بدانیم یا یکی بدانیم هردوی آن وجود دارد.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: خدا روشن کرده که چه کسی راست و چه کسی دروغ می‌گوید. این را بدانیم که حق یکی است. تکلیف را باید روشن بدانیم.

وی با اشاره به مکتبی از غرب تصریح کرد: مواظب باشیم از ریل خارج نشویم. غربی‌ها خیلی پول می‌دهند و همه را می‌خرند و از هیچ کس دریغ ندارند.

وی افزود: من دروغ نمی‌گویم الا اینکه از دهنم در برود. ما را دعوت کرده بودند امیرکلا که درباره شهدا صحبت کنیم. ظهر رسیدیم و به همسرم گفتم برنامه‌ای است که می‌خواهم مطالعه کنم، اما قبلش می‌خوابم و صدایم بزن، خواب دیدم رهبری آمدند و هفت گل رز بزرگ دست آقا بود گفتند می‌دانید چیست گفتم نه گفت: گل است که می‌خواهم جایزه به ولایتمدارترین‌ها بدهم و سومینش را به تو می‌دهم و آقا رفتند و من از خواب پریدم.

آقا تهرانی گفت: من رهبری را خیلی آقا می‌دانم کاری هم به کسی ندارم. اگر با آقا بازی کردید با امام عصر بازی کردی. اگر حرف ایشان را تفسیر به رای کردید قرآن را تفسیر به رای کردید. معصوم نیستند، اما ولایت فقیه از محکم‌ترین مباحث ماست. ۸۰، ولی داریم که شهادت می‌دهند ایشان بهترین فرد است.

وی افزود: اهل بیت می‌گوید هرکسی جا پای امیرالمونین می‌گذارد شیعه است و در غیر این صورت نیست.

آقاتهرانی گفت: دیده‌اید برخی برنامه را جوری می‌چینند که آقا را در زاویه‌ای بگذارند و بگویند دیدید آقا گفت؟ در فتنه‌ها دیده‌اید که شاید عده‌ای خبری هم نداشته باشند، اما ایشان را وسط می‌کشند.

وی وفت: سال ۷۸ التهاب راه می‌اندازند و سال ۸۸ همینطور و نه غزه نه لبنان می‌گویند و سوءظن ایجاد می‌کنند، اما به یکباره ۹ دی پیش می‌آید و همه این نکبت‌ها را جمع می‌کند. شما را به ابوالفضل به این‌ها رای ندهید و نگذارید این‌ها جلو بیایند.

آقاتهرانی افزود: مجلس اگر قوی باشد باید رئیس‌جمهور و وزیر را سرخط کند. چندسال ما را برای همین برجام معطل کردند؟

وی گفت: یک سوره در قرآن داریم به نام سوره کهف. فهمیدند در جامعه کفر زندگی می‌کنند و بیرون رفتند و در غار خوابیدند خدا هنوز دارد به رخ من و شما می‌کشد. دو چیز یادتان نرود ایمان و عمل صالح رمز رسیدن به خداست. امروز خدا را شکر دست ما به، ولی فقیه بند است. قدر بدانید.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: این را برای نمایندگان مجلس می‌گویم دلایل مقام ولایت را بدانید و مطالبات رهبری را اجابت کنید نه مطالبات کدخدا را. به مجلس بروید که مطالبات آقا تحقق یابد.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است