کد خبر : 96830
انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - 14:33
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

عبدالرضا هاشم‌زایی: به شورای نگهبان تبریک می گویم/ اگر قرار است مجلسِ در رأس امور نداشته باشیم یک پارلمان مشورتی با اعضای انقلابی تشکیل دهید

عبدالرضا هاشم‌زایی: به شورای نگهبان تبریک می گویم/ اگر قرار است مجلسِ در رأس امور نداشته باشیم یک پارلمان مشورتی با اعضای انقلابی تشکیل دهید

به گزارش سایت خبری مدآرا، عبدالرضا هاشم‌زایی امروز در نطق میان دستور خود گفت: من لازم می‌دانم به براداران و خواهران هموطن خود که از آبان‌ماه تا حادثه کرمان تا حادثه هواپیما جان خود را از دست داده‌اند تسلیت بگویم.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: سانحه هواپیمایی اوکراین اتفاقی بود که افتاد و در زمان جنگی ممکن است در برخی مناطق این اتفاق رخ دهد اما اعتراض مردم این است که دیر اعلام شده و متاسفانه برخی کارشناسان را به تلویزیون آوردیم و به مردم دروغ گفته شد. امیدوارم این مسأله روشن شود تا این اعتماد برگردد.

نماینده مردم تهران گفت:‌ برادر عزیزمان حاج قاسم سلیمانی یک نماد ملی بود، یک قهرمان ملی بود و مردم نشان دادند ایشان جناحی نبود و فراجناحی بود، کاش این حوادث اتفاق نمی‌افتاد و ما از این اتحاد در زمان انتخابات استفاده می‌کردیم.

هاشم‌زایی گفت: مهمترین شوکی که طی این ۴۰ سال به بنده وارد شد، شهادت ایشان بود شوک بعدی نیز صلاحیت‌ها و رد صلاحیت‌ها بود. اگر قرار است مجلس در رأس امور نداشته باشیم یک مجلس مشورتی با اعضای انقلابی تشکیل دهید.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰ نفر در این مجلس رد صلاحیت شده‌اند. من نمی‌توانستم به علت سنم ثبت نام کنم از عده‌ای پرسیدیم که گفتند ما چون دیدیم کاره‌ای نیستم، نیامدیم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران گفت:‌ من به شورای نگهبان تبریک می‌گویم و سخنگوی این شورا به عنوان فتح‌الفتوح در تلویزیون حاضر می‌شود و درباره بررسی صلاحیت‌ها صحبت می‌کند. بنده از رهبری می‌خواهم یک دادگاه صالحه تشکیل شود و این ۹۰ نفر به همراه سخنگوی شورای نگهبان با هم محاکمه شوند.

وی افزود: افرادی رد صلاحیت شدند که برادر شهید هستند به شهدا هم احترام نمی‌گذاریم؟ برادر شهید رد صلاحیت می‌شود. گرفتاری‌های مردم را با این مسائل دوچندان نکنیم. زمانی که قانون اساسی نوشته می‌شد خبرگان اول آن را می‌نوشت، آنجا بحث بود که نظارت را به چه کسی بدهیم از اعضای شورای نگهبان می‌خواهم آن مذاکرات را بخوانند. ما این را به شورای نگهبان دادیم که شش فقیه عادل آنجا هستند.

وی در پایان گفت: امیدوارم شورای نگهبان همین امروز نظر خود را برگرداند.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است