کد خبر : 98605
انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - 08:46
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

تصویر روز؛ مهدی حاجتی و سها مرتضایی

تصویر روز؛ مهدی حاجتی و سها مرتضایی

به گزارش سایت خبری مدآرا، مهدی حاجتی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و نایب رئیس‌کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک و عضو کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر شیراز ضمن تایید این خبر اظهار داشت: دقایقی پیش با قید وثیقه از زندان آزاد شدم.

مهدی حاجتی آزاد شد

مهدی حاجتی مهر ماه سال گذشته در حساب کاربری خود درباره تلاشش برای آزادی دو شهروند بهائی نوشت: «ده روز گذشته را به هر دری زده‌ام تا دو دوست بهائی بازداشت شده آزاد شوند به نتیجه نرسیده‌ام. نسل ما موظف است مادامی که مقابل دشمنان خارجی ایستاده است، در تلاش برای اصلاح رویه‌های قضایی و سایر اموری که عدالت اجتماعی را به خطر انداخته، کم نگذارد.»

وی بعد از انتشار این توئیت مدتی بازداشت بود و بعد از آزادی هم، تا مدتی اجازه حضور در شورا را نداشت. چندی بعد «زهره رستگار» همسر مهدی حاجتی در ۱۲ خرداد، از بازداشت حاجتی برای اجرای حکم یکسال زندان خبر داد.

سها مرتضایی،‌ با قرار وثیقه آزاد شد

سها مرتضایی،‌ دانشجوی دانشگاه تهران،‌ با ارائه وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی تا زمان رسیدگی به پرونده از زندان آزاد شد.

او در پی تحصن در دانشگاه تهران در اعتراض به محرومیت از تحصیل در دوره دکترا بازداشت شده بود.

مهدی حاجتی آزاد شد

اخبار مرتبط:
فرزندی پور: واژگونی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی داشت
فرزندی پور: واژگونی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی داشت

رئیس اورژانس کاشان گفت: واژگونی خودروی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی برجای گذاشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان: اضافه بار ناوگان باربری زیرساخت‌ها را از بین می‌برد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان: اضافه بار ناوگان باربری زیرساخت‌ها را از بین می‌برد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به پروژه‌های بهسازی و اصلاح محورهای برون شهری گفت: حجم بالای ترافیک و اضافه بار ناوگان باربری به مرور زمان زیرساخت‌هایی مثل آسفالت را از بین می‌برد.

مشکل اصلی کمبود برنج کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست
مشکل اصلی کمبود برنج کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست

رئیس اتحادیه صنف خوار و بار و آجیل‌فروشی اصفهان گفت: مشکل اصلی کمبود برنج در استان‌ها، نبود کالا نیست؛ بلکه کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است