کد خبر : 99257
انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - 15:10
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

فعال سیاسی اصولگرا: اعضای جبهه پایداری زیر بار اتحاد نمی‌روند/ احتمال اینکه اصولگرایان ۲ لیست داشته باشند، خیلی زیاد است

فعال سیاسی اصولگرا: اعضای جبهه پایداری زیر بار اتحاد نمی‌روند/ احتمال اینکه اصولگرایان ۲ لیست داشته باشند، خیلی زیاد است

به گزارش سایت خبری مدآرا،  ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره تلاش‌های اصولرگرایان برای رسیدن به اتحاد انتخاباتی اظهار داشت: مساله رد صلاحیت چهره‌های اصلاح‌طلب ارتباطی با متفرق شدن اصولگراها ندارند و شرایط برای این گروه نسبت به چند ماه گذشته هیچ تغییری نکرده است. اما باید قبول کنیم اعضای جبهه پایداری زیر بار اتحاد نمی‌روند و چندین ماه پیش گفتم، بعید است پایداری‌چی‌ها بخواهند با سایر اصولگرا در یک لیست قرار بگیرند.

اعضای جبهه پایداری زیر بار اتحاد نمی‌روند و چندین ماه پیش گفتم، بعید است پایداری‌چی‌ها بخواهند با سایر اصولگرا در یک لیست قرار بگیرند.
اعضای جامعه روحانیت وارد گود شده‌اند
او در ادامه سخنانش درباره همنشینی سایر گروه‌های اصولگرایی گفت: تلاش‌ها و رایزنی‌هایی جدی صورت گرفته است تا اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم با چند لیست شرکت نکنند. به همین دلیل اعضای جامعه روحانیت وارد گود شده‌اند تا، از آنجا که معمولاً مقبول همه هستند، اختلافات احتمالی را برطرف و همه را به همنشینی انتخاباتی ترغیب کنند. به نظر من مشکل خاصی نیست و می‌توانند موفق شوند مگر اینکه واقعاً اتفاقی خاص و پیش‌بینی‌نشده بیفتد.

احتمالش کم است احمدی‌نژادی‌ها لیست جداگانه بدهند
ایمانی افزود: درباره لیست احتمالی جریان آقای احمدی‌نژاد، چون آنها را اصولگرا نمی‌دانیم کاری به این نداریم که لیست می‌دهند یا بنای حضور جدی در انتخابات ندارند. با این حال، به نظر من احتمالش کم است احمدی‌نژادی‌ها لیست جداگانه بدهند و بخواهند خودشان را به‌ طور جدی در معرض رأی مردم بگذارند.

درباره لیست احتمالی جریان آقای احمدی‌نژاد، چون آنها را اصولگرا نمی‌دانیم کاری به این نداریم که لیست می‌دهند یا بنای حضور جدی در انتخابات ندارند.
سرلیستی موضوع مهمی نیست
او در ادامه توضیح داد: این روزها حرف و حدیث‌های زیادی درباره سرلیست اصولگرایان شنیده می‌شود و هر کسی به زعم خود یک نفر را به عنوان سرلیست احتمالی معرفی می‌کند. واقعاً نمی‌دانم چرا به این موضوع اهمیت زیادی داده می‌شود؛ مثلاً اینکه آقای عارف در سال ۹۴ سرلیست بود،‌ چه دستاوردی برایش داشت یا اینکه فرقی دارد عکس چه کسی در بالای فهرست چاپ شود؟ مثلاً اگر آقای قالیباف سرلیست باشد، تصمینی برای رئیس مجلس یا حتی رئیس فراکسیون شدنش است؟ مطمئناً جواب این سوال منفی است.

اگر آقای قالیباف سرلیست باشد، تضمینی برای رئیس مجلس یا حتی رئیس فراکسیون شدنش است؟ مطمئناً جواب این سوال منفی است.
ناصر ایمانی در پایان سخنانش گفت: احتمال اینکه اصولگرایان ۲ لیست داشته باشند خیلی زیاد است.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است