کد خبر : 203727
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - 15:48
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

سردار جوکار، نماینده مجلس: در ماجرای مهسا امینی، دشمن در کشور دوقطبی ایجاد کرد

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که در جریان فتنه‌انگیزی دشمنان مردم را به اغتشاشات تشویق کردند، باید پاسخگو باشند. نمی‌شود یک عده همسو با دشمن شوند و پاسخگوی فعالیت خود نباشند. بی‌شک مطالبه و اعتراضات مردم در قالب قانون پذیرفتنی است اما اغتشاش و تخریب اموال عمومی قابل قبول نیست و دستگاه‌ قضا کشور می‌بایست به آن بپردازد.

سردار جوکار، نماینده مجلس: در ماجرای مهسا امینی، دشمن در کشور دوقطبی ایجاد کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در تشریح اغتشاشات اخیر گفت: بصیرت مردم در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت است و آسایش عمومی مرهون رشادت‌های نیروهای انتظامی است.

وی افزود: در جریان حادثه اتفاق افتاده برای خانم مهسا امینی، دشمن نهایت سوءاستفاده را کرد و آنچه را که در راستای منافع خود بود، در دستور کار قرار داد. از جمله منافع دشمنان ایجاد دو قطبی، اغتشاش، اختلاف میان مردم با دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران بود. متاسفانه در داخل کشور برخی افراد مشهور نیز همگام با این افراد شدند و بدین سبب برخی افراد عادی نیز احساسی شده و در دام افتادند.

جوکار تصریح کرد: در فضای مجازی توهم و توطئه دشمنان به مردم تزریق شد. آن‌ها گمان می‌کردند با چنین اقداماتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تزلزل ایجاد خواهند کرد.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: توهین به مقدسات و هتک حرمت از جمله اقدام دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود. درچنین شرایطی رژیم صهیونیستی و سایر کشورها نیز همراه شدند و هجمه‌ای عظیم علیه ایران ایجاد کردند.

او متذکر شد: تصور دشمنان ایجاد بی ثباتی در داخل کشور بود. خوشبختانه همانند ادوار گذشته رشادت و بصیرت مردم مانع از این امر شد.

وی ابراز کرد: فتنه‌انگیزی دشمنان به وسیله مردم خنثی و قطع شده است. بی‌شک چنین اتفاقی برای بار نخست نبوده و آخرین مورد از تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی‌ها نخواهد بود. دراین راستا نیاز است تا چشمه‌های این امر را شناسایی و کور کنیم.

جوکار گفت: افرادی که در جریان فتنه‌انگیزی دشمنان مردم را به اغتشاشات تشویق کردند، باید پاسخگو باشند. نمی‌شود یک عده همسو با دشمن شوند و پاسخگوی فعالیت خود نباشند. بی‌شک مطالبه و اعتراضات مردم در قالب قانون پذیرفتنی است اما اغتشاش و تخریب اموال عمومی قابل قبول نیست و دستگاه‌ قضا کشور می‌بایست به آن بپردازد. 

اخبار مرتبط:
مهدی مطهرنیا: با یک تلفن از دانشگاه آزاد قم اخراج شدم
مهدی مطهرنیا: با یک تلفن از دانشگاه آزاد قم اخراج شدم

مهدی مطهرنیا، استاد دانشگاه آزاد اسلامی قم،گفت: من باور دارم به جای اینکه پرونده استادان مورد بررسی قرار بگیرد، امروز درخواست استادان، جامعه علمی و مردم آن است که چرا بعضی از دانشگاه‌ها بدون مجوز و بدون در نظر داشتن قوانین مورد نظر استادان را اخراج می‌کنند؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: کریدور زنگزور خط قِرمز ایران است
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: کریدور زنگزور خط قِرمز ایران است

ابراهیم عزیزی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در واکنش به مواضع اخیر روس‌ها در خصوص کریدور زنگزور گفت: ایجاد این کریدور خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

نبویان، نماینده مجلس: برخی وزرای پزشکیان شریک قتل‌های جنبش “زن، زندگی آزادی” هستند I بِبینید
نبویان، نماینده مجلس: برخی وزرای پزشکیان شریک قتل‌های جنبش “زن، زندگی آزادی” هستند I بِبینید

محمود نبویان، نماینده عضو پایداری مجلس در سخنانی به دولت پزشکیان حمله کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است