کد خبر : 206416
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - 10:25
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

از کجا متوجه شویم ممنوع‌الخروج شده‌ایم؟

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

از کجا متوجه شویم ممنوع‌الخروج شده‌ایم؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اظهار کرد: افرادی که قصد دارند به خارج از کشور سفر کنند، می‌توانند با مراجعه به سامانه “پلیس‌من” با وارد کردن کد ملی و مشخصات خود، از ممنوع‌الخروج بودنشان اطلاع پیدا کنند و اقدامات لازم را برای پیگیری آن انجام دهند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه برای افرادی که ممنوع‌الخروج هستند، پیامکی مبنی‌بر ممنوع‌الخروج بودن برای آن‌ها ارسال نمی‌شود، افزود: هر فرد صرفاً با مراجعه به سامانه “پلیس‌من” می‌تواند از ممنوع‌الخروج بودن خود مطلع شود و به اطلاعات دیگران دسترسی ندارد.

ذوالقدری خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند قبل از اینکه برای سفر برون‌مرزی‌شان برنامه‌ریزی کنند، با مراجعه به سامانه ” پلیس‌من” از وضعیت ممنوع‌الخروج بودن خود مطلع شوند.

اخبار مرتبط:
مجری شبکه خبر: مادر علی انصاریان را سالم با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم / دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته / گفت حافظ قرآن است  و همه چیز یادش است
مجری شبکه خبر: مادر علی انصاریان را سالم با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم / دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته / گفت حافظ قرآن است و همه چیز یادش است

المیرا شریفی‌مقدم مجری با انتشار عکسی نوشت: مادر مرحوم علی انصاریان را در سلامت با حافظه قوی و همان محبت و مهربانی همیشگی در جشن پرسپولیس دیدم. دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته است. باید صحبت‌هایش را شنید‌. گفت به شما بگویم او حافظ قرآن است و سخنور و همه چیز یادش است.

دفاع روزنامه اصولگرا از سفر یک مداح به تایلند
دفاع روزنامه اصولگرا از سفر یک مداح به تایلند

در ایران برای تبلیغ اسلام اقداماتی انجام می‌شود. در کنار حضور روحانیون شیعه در مراکز اسلامی و برپایی مناسک مذهبی شیعیان در کشورهای مختلف، چند سالی می‌شود که مداحان معروف به برخی کشورها سفر می‌کنند. امسال اما سفر یکی از مداحان به یکی از این کشورها، واکنش‌های رسانه‌ای زیادی به همراه داشت.

مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند
مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی مدعی شد: مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است