کد خبر : 240509
انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - 12:40
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

طرح «سپاس معلم» در سطح استان به‌صورت جدی پیگیری شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: طرح «سپاس معلم» باید در شهرستان‌های استان اصفهان به صورت جدی اجرا شود و ضروری است که در این راستا تدابیر لازم توسط فرمانداران و دیگر مسئولان شهرستانی اندیشه شود.

طرح «سپاس معلم» در سطح استان به‌صورت جدی پیگیری شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته بزرگداشت مقام معلم با تأکید بر اینکه باید در هفته بزرگداشت مقام معلم از معلمان به نحو شایسته‌ای تجلیل و قدردانی شود، اظهار داشت: علاوه بر قدردانی مسؤولان از معلمان، باید این فرهنگ‌سازی انجام شود که مردم از معلمان خود یا معلمان فرزندان خود تجلیل کنند.

به نوشته فارس؛ وی با تأکید بر اینکه باید در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم، معلمان شهید به دانش‌آموزان معرفی شوند، افزود: طرح «سپاس معلم» باید در شهرستان‌های استان اصفهان به صورت جدی اجرا شود و ضروری است که در این راستا تدابیر لازم توسط فرمانداران و دیگر مسؤولان شهرستانی اندیشه شود.

جان‌نثاری بیان کرد: فرمانداران از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنند و هرچه در توان دارند برای اجرای طرح «سپاس معلم» در مدارس و دانشگاه‌ها به‌کارگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم سعی شود که مقام و منزلت معلمان به صورت واقعی، مردمی و همگانی مورد تکریم و تجلیل واقع شود و به نوعی همه باید در این زمینه فعالیت کنند.

اخبار مرتبط:
جان‌باختن ۲۶ نفر در اصفهان بر اثر غرق‌شدگی
جان‌باختن ۲۶ نفر در اصفهان بر اثر غرق‌شدگی

مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان گفت: ۲۶ نفر طی پنج ماه ابتدای سال جاری بر اثر غرق‌شدگی در منابع آبی استان جان خود را از دست دادند.

زنگ غنچه‌ها در اصفهان نواخته شد/ ورود۷۰هزار نوآموز به کودکستان‌ها
زنگ غنچه‌ها در اصفهان نواخته شد/ ورود۷۰هزار نوآموز به کودکستان‌ها

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: زنگ غنچه‌ها در ۴۱ منطقه و شهرستان استان اصفهان نواخته شد.

ساعات کار ادارات اصفهان از ابتدای مهرماه شناور می‌شود
ساعات کار ادارات اصفهان از ابتدای مهرماه شناور می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از اجرای طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات این کلانشهر از ابتدای مهر ماه خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است