کد خبر : 260335
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ - 18:16
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

سازمان زندان‌ها: حامد محمدی زنده است

قوه قضاییه خبر فوت یک زندانی در قزلحصار را شایعه خواند.

سازمان زندان‌ها: حامد محمدی زنده است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مرکز رسانه قوه قضاییه در پی انتشار ادعایی مبنی بر فوت یک زندانی با هویت “حامد محمدی” در زندان قزلحصار، اعلام کرد: هیچ  زندانی در این ندامتگاه فوت نکرده است.

سازمان زندان‌ها ضمن تکذیب ادعای مورد اشاره تاکید کرد: فرد مورد نظر در حال تحمل کیفر در واحد یک زندان قزلحصار است.

در این گزارش امده است: بررسی ها نشان می‌دهد در تاریخ مورد اشاره هیچ زندانی در ندامتگاه قزلحصار فوت نکرده است و مددجویی با هویت حامد محمدی هم اکنون در واحد یک ندامتگاه قزلحصار در حال تحمل کیفر است و هیچ مشکل بالینی و پزشکی نیز ندارد.

اخبار مرتبط:
مجری شبکه خبر: مادر علی انصاریان را سالم با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم / دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته / گفت حافظ قرآن است  و همه چیز یادش است
مجری شبکه خبر: مادر علی انصاریان را سالم با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم / دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته / گفت حافظ قرآن است و همه چیز یادش است

المیرا شریفی‌مقدم مجری با انتشار عکسی نوشت: مادر مرحوم علی انصاریان را در سلامت با حافظه قوی و همان محبت و مهربانی همیشگی در جشن پرسپولیس دیدم. دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته است. باید صحبت‌هایش را شنید‌. گفت به شما بگویم او حافظ قرآن است و سخنور و همه چیز یادش است.

دفاع روزنامه اصولگرا از سفر یک مداح به تایلند
دفاع روزنامه اصولگرا از سفر یک مداح به تایلند

در ایران برای تبلیغ اسلام اقداماتی انجام می‌شود. در کنار حضور روحانیون شیعه در مراکز اسلامی و برپایی مناسک مذهبی شیعیان در کشورهای مختلف، چند سالی می‌شود که مداحان معروف به برخی کشورها سفر می‌کنند. امسال اما سفر یکی از مداحان به یکی از این کشورها، واکنش‌های رسانه‌ای زیادی به همراه داشت.

مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند
مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی مدعی شد: مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است