کد خبر : 266485
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - 07:42
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

سامانه بارشی جدید در راه اصفهان است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارشی به غرب و جنوب استان از اواسط هفته جاری خبرداد.

سامانه بارشی جدید در راه اصفهان است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آسیه آقایی با اشاره به بارندگی‌های پراکنده دو روز گذشته در مناطقی از استان، اظهار داشت: بیشترین بارش در ایستگاه مهرگرد، فتح آباد و ونک سمیرم با میانگین ۱۰ میلیمتر بوده است.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه از امروز تا سه‌شنبه دوم آبان ماه جوی پایدار در سطح استان حاکم خواهد بود، ادامه داد: از اواسط روز سه‌شنبه تا پایان هفته سامانه ناپایدار بارش‌زا وارد استان خواهد شد که رشد ابر، افزایش وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش رگبار پراکنده همراه با رعد و برق به دنبال دارد.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، اوج فعالیت این سامانه ناپایدار در مناطق جنوب و غرب استان و طی روز چهارشنبه سوم آبان ماه خواهد بود.

آقایی افزود: این سامانه ناپایدار بارش‌های مناسب‌تری نسبت به بارندگی‌های اخیر در سطح استان به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین ۲ تا سه درجه سلسیوس افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: چوپانان با بیشینه دمای ۳۰ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خواهند بود.

اخبار مرتبط:
۴۰۰ هزار نفر عضو خانه کارگر اصفهان هستند
۴۰۰ هزار نفر عضو خانه کارگر اصفهان هستند

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان گفت: ۴۰۰ هزار نفر عضو خانه کارگر این استان هستند.

ترمیم آسفالت آزادراه کاشان _ اصفهان نیازمند بودجه هفت هزار میلیارد ریالی است
ترمیم آسفالت آزادراه کاشان _ اصفهان نیازمند بودجه هفت هزار میلیارد ریالی است

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه‌های اصفهان گفت: افزون بر ۲۵ درصد آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان بهسازی و در بیشتر نقاط حادثه‌خیز آن جداگر میانی(نیوجرسی) نصب شده ولی فقط ترمیم روکش آسفالت آن نیازمند هفت هزار میلیارد ریال بودجه است.

۹۹ درصد تقاضاهای کنسرت در اصفهان مربوط به موسیقی پاپ است
۹۹ درصد تقاضاهای کنسرت در اصفهان مربوط به موسیقی پاپ است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: ۹۹ درصد تقاضاهایی اجرای کنسرت در استان مربوط به موسیقی پاپ است و گاهی این درخواست‌ها به صد درصد می‌رسد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است