کد خبر : 285439
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - 16:04
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

مذاکره مطهری با لاریجانی، روحانی و خاتمی برای حمایت از لیست صدای ملت

رئیس ستاد انتخاباتی فهرست صدای ملت در تهران گفت: در حال مذاکره با شخصیت های ملی اصلاحات و اعتدالی مثل آقایان لاریجانی، روحانی و خاتمی هستیم و اعلام می کنیم که اگر از این لیست حمایت کنید حتما پشیمان نخواهید شد.

مذاکره مطهری با لاریجانی، روحانی و خاتمی برای حمایت از لیست صدای ملت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: اسماعیل دوستی از اعضای لیست صدای ملت و رئیس ستاد انتخاباتی این فهرست در شهر تهران با اشاره شاخصه های لیست صدای ملت گفت: لیستی که آقای مطهری با کمک چهار حزب اعتدال و توسعه و کارگزاران و اعتماد ملی و ندای ایرانیان تهیه کرده یک لیست ترکیبی است.

وی در ادامه گفت: در حال مذاکره با شخصیت های ملی اصلاحات و اعتدالی مثل آقایان لاریجانی، روحانی و خاتمی هستیم و اعلام می کنیم که اگر از این لیست حمایت کنید حتما پشیمان نخواهید شد.

وی افزود: لیست صدای ملت ترکیبی است و با حضور اصلاح طلبان و اصول گرایان معتدل و مستقل و اعتدالیون شکل گرفته و برای اولین بار است که در کشور چنین لیستی بیرون می‌آید.

دوستی در پایان گفت: در این لیست نمایندگان ادوار، استانداران و اساتید دانشگاه ها هستند و همه تلاش ما در فهرست صدای ملت این است که بتوانیم پیگیر حقوق مردم باشیم و بتوانیم از حقوق ملت دفاع کنیم.

اخبار مرتبط:
مهدی مطهرنیا: با یک تلفن از دانشگاه آزاد قم اخراج شدم
مهدی مطهرنیا: با یک تلفن از دانشگاه آزاد قم اخراج شدم

مهدی مطهرنیا، استاد دانشگاه آزاد اسلامی قم،گفت: من باور دارم به جای اینکه پرونده استادان مورد بررسی قرار بگیرد، امروز درخواست استادان، جامعه علمی و مردم آن است که چرا بعضی از دانشگاه‌ها بدون مجوز و بدون در نظر داشتن قوانین مورد نظر استادان را اخراج می‌کنند؟

آقای پزشکیان از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کنید
آقای پزشکیان از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کنید

فیاض زاهد و محمد مهاجری نوشتند: وفاق به معنای بی‌رنگی نیست. پزشکیان برای نیل به یک نقطه تعادل در ابتدا باید از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کند. در غیر این صورت نه مخالفان را با خود همراه خواهد کرد و نه در بین خودی‌ها جایگاه قدرتمندی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: کریدور زنگزور خط قِرمز ایران است
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: کریدور زنگزور خط قِرمز ایران است

ابراهیم عزیزی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در واکنش به مواضع اخیر روس‌ها در خصوص کریدور زنگزور گفت: ایجاد این کریدور خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است