کد خبر : 290112
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - 22:01
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تا دوم فروردین؛

۶۵ هزار مسافر در مراکز رفاهی آموزش و پرورش اصفهان اسکان یافتند

رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اسکان بیش از ۶۵ هزار مسافر نوروزی در مراکز رفاهی آموزش و پرورش خبرداد.

۶۵ هزار مسافر در مراکز رفاهی آموزش و پرورش اصفهان اسکان یافتند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهدی منتجب اظهار داشت: با آغاز پذیرش نوروزی مسافران فرهنگی اصفهان از ۲۶ اسفند تا امروز دوم فروردین ۱۴۰۳، میزبان بیش از ۶۵ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده‌ایم که تنها شب گذشته، بیش از ۳۳ هزار نفر مسافر نوروزی در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان اسکان داده شدند.

به نوشته مهر؛ وی افزود: اوج پذیرش و اسکان مسافر نوروزی در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان شب گذشته در چهارراه ورزشگاه واقع در خیابان نگارستان نصف جهان بوده است.

منتجب خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود هفت هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گفته رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، یک ستاد اسکان مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش و ۶ ستاد در نواحی و مناطق شهر اصفهان و در مجموع ۴۲ ستاد در سراسر استان فعال است.

منتجب اضافه کرد: با توجه به اینکه عید نورز امسال با ماه رمضان همزمان شده است از مسافران درخواست می‌شود منزلت و کرامت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند ضمن اینکه در مدت پذیرش مسافران، طبخ غذا در مراکز رفاهی دارای آشپزخانه انجام می‌شود و فرهنگیان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌ها در این فضاها پذیرایی شوند.

اخبار مرتبط:
تصادف ۳ خودرو در محور نائین – اردستان ۹ مصدوم داشت
تصادف ۳ خودرو در محور نائین – اردستان ۹ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: تصادف ۳ خودروی پژو پارس، سمند و تریلی در محور نائین – اردستان ۹ مصدوم داشت.

جان‌باختن ۲۶ نفر در اصفهان بر اثر غرق‌شدگی
جان‌باختن ۲۶ نفر در اصفهان بر اثر غرق‌شدگی

مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان گفت: ۲۶ نفر طی پنج ماه ابتدای سال جاری بر اثر غرق‌شدگی در منابع آبی استان جان خود را از دست دادند.

زنگ غنچه‌ها در اصفهان نواخته شد/ ورود۷۰هزار نوآموز به کودکستان‌ها
زنگ غنچه‌ها در اصفهان نواخته شد/ ورود۷۰هزار نوآموز به کودکستان‌ها

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: زنگ غنچه‌ها در ۴۱ منطقه و شهرستان استان اصفهان نواخته شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است