کد خبر : 297272
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - 23:32
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان:

باد و باران اصفهان را فرا می‌گیرد/ افزایش ۵ درجه‌ای دما

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از آغاز فعالیت موج ناپایدار در نیمه غربی و فراگیر شدن آن در شمال و مرکز استان طی ۲۴ ساعت پیش‌رو خبرداد.

باد و باران اصفهان را فرا می‌گیرد/ افزایش ۵ درجه‌ای دما

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مینا معتمدی با بیان اینکه امروز آسمان استان به صورت صاف و در ساعات عصر و شب افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: از فردا دوشنبه تا روز پنجشنبه به دلیل گذر امواج ناپایدار، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در سطح استان و در نواحی شرقی اصفهان تند باد لحظه‌ای و گردوخاک محلی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه انتظار می‌رود.

به نوشته مهر؛ به گفته وی در نواحی غربی، شمالی و تا حدودی مرکز استان طی روز دوشنبه شرایط رگبار بهاری و رعدوبرق وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: وقوع ناپایداری همرفتی رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ نیز در نقاط مستعد غرب، مرکز و شمال استان به ویژه شهر اصفهان، آران و بیدگل، اردستان، اسلام آباد موگویی، انارک، بادرود، بویین میان دشت، چادگان، خوانسار، فریدن (داران)، دهق، برخوار (دولت آباد)، سمیرم، فریدونشهر، کاشان، گلپایگان، مهاباد، مورچه خورت، شاهین شهر و میمه، نطنز، نجف آباد را طی روز دوشنبه فرا می‌گیرد.

معتمدی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، مهاباد با بیشینه دمای ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

اخبار مرتبط:
ترمیم آسفالت آزادراه کاشان _ اصفهان نیازمند بودجه هفت هزار میلیارد ریالی است
ترمیم آسفالت آزادراه کاشان _ اصفهان نیازمند بودجه هفت هزار میلیارد ریالی است

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه‌های اصفهان گفت: افزون بر ۲۵ درصد آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان بهسازی و در بیشتر نقاط حادثه‌خیز آن جداگر میانی(نیوجرسی) نصب شده ولی فقط ترمیم روکش آسفالت آن نیازمند هفت هزار میلیارد ریال بودجه است.

پیشرفت ۲۳ درصدی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان
پیشرفت ۲۳ درصدی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تأمین ۱۳۷ سایت آماده سازی به مساحت بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار برای ۱۲۳ هزار واحد، گفت: پیشرفت فیزیکی طراحی و اجرای این طرح‌ها حدود ۲۳ درصد است.

هشدار؛ کاهش شدید همه گروه‌های خونی در استان اصفهان
هشدار؛ کاهش شدید همه گروه‌های خونی در استان اصفهان

مدیرکل انتقال خون اصفهان گفت: با کاهش شدید همه گروه‌های خونی بخصوص گروه‌های منفی روبرو شده‌ایم و از اهداکنندگان دعوت می کنیم در اولین فرصت به یکی از مراکز اهدای خون استان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است