کد خبر : 298287
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - 12:10
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

این گوشی از سقوط هلیکوپتر جان سالم به در برد

یکی از جمله تست هایی که همواره برای گوشی های هوشمند به خصوص پرچم داران ارائه شده توسط برندهای مطرح بازار انجام می شود تست مقاومت آنها در برابر انواع ضربه هاست. یکی از عجیب ترین این تست ها که چند سالی است رواج پیدا کرده است تست مقاومت گوشی موبایل در برابر سقوط از هلی کوپتر است.

این گوشی از سقوط هلیکوپتر جان سالم به در برد

در این تست گوشی توسط فردی که هلی کوپتر نشسته است از ارتفاع های مختلفی به زمین پرتاب می شود تا مشخص شود قطعات مختلف گوشی به خصوص قطعات حساسی مانند ال سی دی گوشی و یا باتری گوشی در چنین سقوطی سالم باقی می ماند یا خیر؟

اولین بار چنین تستی برای گوشی آیفون ۷ انجام شد و امروزه تست سقوط گوشی از هلی کوپتر توسط شرکت های مختلف برای جدیدترین تولیدات آنها نیز انجام می شود. در حال حاضر شرکت هواوی نیز برای جدید ترین گوشی خود که با نام هواوی ایکس ۹ بی (Honor X9b) قصد انجام چنین تستی را دارد.

باتوجه به تست های ضربه ای که Honor X9b تاکنون پاس کرده است انتظار می رود این گوشی در تست سقوط از بالگرد نیز موفقیت چشمگیری را رقم بزند تا شاید در سالهای بعد و همه گیر شدن استفاده از چنین گوشی هایی که مقاومت بالایی در برابر ضربات دارند بتوان جان انسان های زیادی را که بر اثر حوادثی مانند سقوط هواپیما و بالگرد و … دچار سانحه می شوند را با سالم ماندن گوشی آنها و عملکرد درستش نجات داد.

اخبار مرتبط:
چند ماه قبل برخی از بانک‌ها از کار افتادند، اما خبری از آن منتشر نشد
چند ماه قبل برخی از بانک‌ها از کار افتادند، اما خبری از آن منتشر نشد

مصلحی درباره هک بانک‌ها در چند هفته اخیر و پرداخت ۳ میلیون دلار بیت کوین به گروه هکری بیان کرد: مجموعه بانکی که هک در آن رخ داده به علت ضعف امنیت سایبری، باعث شده که از ارتباط‌اش هکر‌ها استفاده کنند و باج‌افزار را به بانک‌های مختلف تزریق کنند. چند ماه قبل برخی از بانک‌ها از کار افتادند، اما خبری از آن منتشر نشد. حالا بعد از چند ماه به جای توضیح آن بانک‌ها و شرکتی که تراکنش‌ها را انجام می‌داد، یک سایت خارجی گزارشی مبنی بر هک شدن این مجموعه‌ها ارائه کرده است. در این گزارش آمده که آن شرکت ۳ میلیون دلار بیت کوین را به هکر‌ها داده‌اند.

آموزش خیاطی به روش گرلاوین
آموزش خیاطی به روش گرلاوین

خیاطی یکی از هنرهای دستی و مهارتی است که از دیرباز در زندگی انسان‌ها جایگاه ویژه‌ای داشته و همچنان حفظ می‌شود. در دنیای مدرن امروز، با وجود پیشرفت‌های فناوری و تولید انبوه لباس‌ها، خیاطی همچنان به عنوان یک هنر و مهارت ارزشمند شناخته می‌شود. یادگیری خیاطی نه تنها به فرد امکان می‌دهد تا لباس‌های دلخواه خود را طراحی و دوخته، بلکه به عنوان یک منبع درآمدی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. یکی از روش‌های نوین و موثر در آموزش خیاطی، روش گرلاوین است که با رویکردی منظم و کارآمد، فرآیند یادگیری خیاطی را برای مبتدیان و حتی افراد با تجربه تسهیل می‌کند. در این مقاله، به بررسی روش گرلاوین در آموزش خیاطی پرداخته و مزایا، مراحل و نکات کلیدی این روش را بررسی خواهیم کرد.

کسبینو: خرید بدون واسطه با قیمت دولتی
کسبینو: خرید بدون واسطه با قیمت دولتی

در دنیای امروز، روش‌های سنتی خرید به‌سرعت جای خود را به راهکارهای نوین و هوشمندانه می‌دهند. پیشرفت فناوری و ظهور پلتفرم‌های خرید آنلاین، تحولی چشمگیر در نحوه خرید و فروش کالاها ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است