کد خبر : 298727
انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - 11:55
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

یک رستوران به دلیل توهین به ابراهیم رئیسی پلمب شد

روابط عمومی پلیس استان قم اعلام کرد: متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی روانه زندان شد.

یک رستوران به دلیل توهین به ابراهیم رئیسی پلمب شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روابط عمومی پلیس استان قم اعلام کرد: متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی روانه زندان شد.

پلیس استان قم اعلام کرد: فردی که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.

این فرد که متصدی یک واحد صنفی رستوران در شهرستان کهک از توابع استان قم است با انتشار اخبار کذب و محتوا‌های توهین آمیز در صفحات مجازی موجب تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر نمودن خانواده محترم شهدا گردیده بود، با صدور دستور قضایی و با اقدام سریع ماموران، بازداشت و پس از طی مراحل قانونی روانه زندان شد.
پرونده متهم در حال رسیدگی قضایی است.
هم چنین برابر دستور قضایی واحد صنفی مربوطه نیز پلمب شد.
اخبار مرتبط:
مجری شبکه خبر: مادر علی انصاریان را سالم با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم / دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته / گفت حافظ قرآن است  و همه چیز یادش است
مجری شبکه خبر: مادر علی انصاریان را سالم با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم / دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته / گفت حافظ قرآن است و همه چیز یادش است

المیرا شریفی‌مقدم مجری با انتشار عکسی نوشت: مادر مرحوم علی انصاریان را در سلامت با حافظه قوی و همان محبت و مهربانی همیشگی در جشن پرسپولیس دیدم. دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته است. باید صحبت‌هایش را شنید‌. گفت به شما بگویم او حافظ قرآن است و سخنور و همه چیز یادش است.

دفاع روزنامه اصولگرا از سفر یک مداح به تایلند
دفاع روزنامه اصولگرا از سفر یک مداح به تایلند

در ایران برای تبلیغ اسلام اقداماتی انجام می‌شود. در کنار حضور روحانیون شیعه در مراکز اسلامی و برپایی مناسک مذهبی شیعیان در کشورهای مختلف، چند سالی می‌شود که مداحان معروف به برخی کشورها سفر می‌کنند. امسال اما سفر یکی از مداحان به یکی از این کشورها، واکنش‌های رسانه‌ای زیادی به همراه داشت.

مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند
مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی مدعی شد: مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است