کد خبر : 303124
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ - 15:03
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مشاور جلیلی: طوری باید فیلتر کرد که هیچکس نتواند وارد شبکه اجتماعی شود

امیرحسین ثابتی، مشاور سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری می گوید «یا فیلتر نکنید یا طوری فیلتر کنید که هیچکس نتواند وارد شود؛ حتی مسئولان.»

مشاور جلیلی: طوری باید فیلتر کرد که هیچکس نتواند وارد شبکه اجتماعی شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ امیرحسین ثابتی، مشاور سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در توییتی نوشت: فیلترینگ به شیوه کنونی مصداق کار نمایشی، کاریکاتوری و با نتیجه معکوس است.

اگر قرار است پلتفرمی فیلتر شود، پس چرا مسئولان از توییتر و اینستاگرام استفاده می کنند؟ و چرا فیلترشکن به راحتی در دسترس عموم است؟ یا فیلتر نکنید یا طوری فیلتر کنید که هیچکس نتواند وارد شود؛ حتی مسئولان.

مشاور جلیلی: باید طوری فیلتر کرد که هیچکس دیگر نتواند وارد آن [سایت یا شبکه اجتماعی] شود

اخبار مرتبط:
انتخاب وکیل دادگستری چگونه است؟
انتخاب وکیل دادگستری چگونه است؟

میدانیم که امروزه نیاز به استفاده از خدمات یک وکیل دادگستری باتجربه و مورد اعتماد بیش از هر زمان دیگری احساس میشود. آمار پرونده های حقوقی اعم از دعاوی ملکی، کیفری، خانواده، طلاق، مالیاتی و ... روز به روز در حال افزایش میباشد. از طرفی قوانین حقوقی در هر لحظه دچار تغییرات گسترده ای میگردد که این امر نیز موجب تشدید دشواری های دعاوی حقوقی شده است. بنابراین انتخاب بهترین وکیل دادگستری باسابقه و مورد اطمینان از بین لیست بهترین وکلای دادگستری شانس موفقیت شما در پرونده های حقوقی را افزایش دهد. لازم به ذکر است که شماره وکیل پایه یک دادگستری نیز در لیستهای مربوطه در سایتهای مرجع معرفی وکیل درج گردیده است.

انتخاب جلیلی یعنی ادامه وضع موجود
انتخاب جلیلی یعنی ادامه وضع موجود

عبدالعلی‌زاده گفت: گفتمانی که اکنون بین دو رقیب مطرح است گفتمان شفافی است که در طول دوران تبلیغات و مناظره معرفی شده است؛ یکی ادامه وضع موجود و طرفدار وضع موجود است، مخالف FATF و موافق خشونت. پزشکیان نامزد برداشتن تحریم‌ها و پایان دادن به دلال بازی در رابطه با تحریم، طرفدار رابطه عادلانه با کشورها بر مبنای برد-برد است، او به جای باتوم و درفش و کوبیدن بر سر جوانان در کف خیابان معتقد به تفاهم است.

بخشی از بدنه اصلاح‌طلب می‌گویند اصلاح‌طلبان رفیق نیمه‌راه َهستند
بخشی از بدنه اصلاح‌طلب می‌گویند اصلاح‌طلبان رفیق نیمه‌راه َهستند

با مشارکت حدود ۴۰ درصد مردم به دور دوم کشیده شد و آقایان پزشکیان و جلیلی در دور دوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است