کد خبر : 303472
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - 11:23
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

نظر زیدآبادی درباره دور دوم انتخابات

این «دور دوم» چه مسئولیت ناخواسته، سنگین، هولناک و تراژیکی به دوش آن دسته از منتقدان وضع موجود گذاشت که به انحاء مختلف از زیر بار حضور در انتخابات فراری بودند.

نظر زیدآبادی درباره دور دوم انتخابات

به گزارش سایت خبری مدرا؛ احمد زیدآبادی فعال سیاسی و روزنامه نگار در مطلبی کوتاه با عنوان «مسئولیت تراژیک و ناخواسته!» نوشت: دیگر مسجل شده است که مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند.

این “دور دوم” چه مسئولیت ناخواسته، سنگین، هولناک و تراژیکی به دوش آن دسته از منتقدان وضع موجود گذاشت که به انحاء مختلف از زیر بار حضور در انتخابات فراری بودند!

اخبار مرتبط:
نقوی حسینی، عضو سابق جبهه پایداری: پزشکیان هم اخلاقگرا و  قانونمند است، هم همیشه در جبهه مَردم قرار داشته/ مخبر باید جلوی دخالت دولتی‌ها در انتخابات را بگیرد
نقوی حسینی، عضو سابق جبهه پایداری: پزشکیان هم اخلاقگرا و قانونمند است، هم همیشه در جبهه مَردم قرار داشته/ مخبر باید جلوی دخالت دولتی‌ها در انتخابات را بگیرد

یک نماینده اسبق مجلس گفت: مردم به شعارهای بی‌پشتوانه توجه نمی‌کنند. مردم عملکردها را می‌بینند و قضاوت می‌کنند. مردم اقلیتی که کشور را برای خود می‌دانند را پس می‌زنند.

محقق داماد: به جهل مقدس یک نَه بزرگ بگویید و به پزشکیان رأی دهید
محقق داماد: به جهل مقدس یک نَه بزرگ بگویید و به پزشکیان رأی دهید

صفحه اینستاگرام آیت‌الله محقق‌داماد با انتشار یک استوری از مردم خواست به «جهل مقدس» نه بگویند و به مسعود پزشکیان رأی بدهند.

حسن لطفی: پزشکیان به برده‌داری مدرن پایان می‌دهد
حسن لطفی: پزشکیان به برده‌داری مدرن پایان می‌دهد

حسن لطفی ضمن انتقاد از تکثر نحوه جذب نیروی دستگاه‌های اجرایی گفت: دکتر پزشکیان به برده‌داری مدرن پایان می‌دهد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است