کد خبر : 303489
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - 12:48
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

سایت اصولگرا: سبد رای پورمحمدی به پزشکیان خواهد رسید

سایت نزدیک به جامعه روحانیت مبارز نوشت: سبد رای پورمحمدی نیز با توجه به عملکردش در مناظرات انتخاباتی به پزشکیان خواهد رسید لذا جلیلی نیاز دارد که به نحوی آرای خود را افزایش دهد.

سایت اصولگرا: سبد رای پورمحمدی به پزشکیان خواهد رسید

به گزارش سایت خبری مدرا؛ سایت اصولگرای نامه نیوز نوشت: به نظر می‌رسد تکلیف این انتخابات در پایان شمارش آرا روشن نشود و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به عنوان فینالیست، یک هفته دیگر هم رقابت کنند.

در این بین اما نقش آرای حامیان قالیباف اهمیت ویژه‌ای پیدا خواهد کرد. روشن است که در صورت افزایش مشارکت، رای پزشکیان بیشتر خواهد شد. همچنین سبد رای پورمحمدی نیز با توجه به عملکردش در مناظرات انتخاباتی به پزشکیان خواهد رسید لذا جلیلی نیاز دارد که به نحوی آرای خود را افزایش دهد.

امیرحسین ثابتی از تمرکز بر پای صندوق آوردن قشر فرودست گفته اما این کاری نیست که یک هفته‌ای صورت بگیرد لذا جلیلی و نزدیکانش باید برای همراه کردن طیف قالیباف بکوشند. اقدامی که از همین حالا هم شروع کرده‌اند؛ اگرچه که با پاسخ‌های تندی از سوی حامیان قالیباف مواجه شده است.

توییت رئیس ستاد جلیلی مبنی بر نیاز به همدلی و پاسخ‌های حامیان قالیباف به آن، همچنین موجی که حامیان قالیباف در توییتر راه انداخته و از ترجیح پزشکیان به جلیلی می‌گویند؛ نشان می‌دهد که سعید جلیلی هفته سختی را در پیش دارد.

بدیهی است که بعد از آن جنجال انصراف و مقاومت جلیلی، اکنون نمی‌تواند انتظار زیادی از یاران قالیباف داشته باشد.

اخبار مرتبط:
نقوی حسینی، عضو سابق جبهه پایداری: پزشکیان هم اخلاقگرا و  قانونمند است، هم همیشه در جبهه مَردم قرار داشته/ مخبر باید جلوی دخالت دولتی‌ها در انتخابات را بگیرد
نقوی حسینی، عضو سابق جبهه پایداری: پزشکیان هم اخلاقگرا و قانونمند است، هم همیشه در جبهه مَردم قرار داشته/ مخبر باید جلوی دخالت دولتی‌ها در انتخابات را بگیرد

یک نماینده اسبق مجلس گفت: مردم به شعارهای بی‌پشتوانه توجه نمی‌کنند. مردم عملکردها را می‌بینند و قضاوت می‌کنند. مردم اقلیتی که کشور را برای خود می‌دانند را پس می‌زنند.

محقق داماد: به جهل مقدس یک نَه بزرگ بگویید و به پزشکیان رأی دهید
محقق داماد: به جهل مقدس یک نَه بزرگ بگویید و به پزشکیان رأی دهید

صفحه اینستاگرام آیت‌الله محقق‌داماد با انتشار یک استوری از مردم خواست به «جهل مقدس» نه بگویند و به مسعود پزشکیان رأی بدهند.

حسن لطفی: پزشکیان به برده‌داری مدرن پایان می‌دهد
حسن لطفی: پزشکیان به برده‌داری مدرن پایان می‌دهد

حسن لطفی ضمن انتقاد از تکثر نحوه جذب نیروی دستگاه‌های اجرایی گفت: دکتر پزشکیان به برده‌داری مدرن پایان می‌دهد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است