کد خبر : 303530
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - 14:33
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

ربیعی: پیام کسانی که مشارکت نکردند واضح است

سخنگوی دولت دوازدهم گفت: پیام کسانی که مشارکت نکردند، واضح، روشن و قابل دریافت است. باید از خودمان بپرسیم بر سر ایران و آرمان اصلی انقلاب یعنی «حق تعیین سرنوشت شهروندان به شیوه انتخابات» چه آمده است؟!

ربیعی: پیام کسانی که مشارکت نکردند واضح است

به گزارش سایت خبری مدرا؛ علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: چند روز پیش، نوشته بودم: «رقیب پزشکیان، این چهار نفر نیستند! رقیب پزشکیان، ناامیدی از نتایج مشارکت است که آن هم برآمده از کارشکنی‌ها در گذشته و در مقابله با رای مردم و همچنین عملکرد جریان یک‌دست‌شده سالهای اخیر می‌باشد.»

‏پیام کسانی که مشارکت نکردند، واضح، روشن و قابل دریافت است. باید از خودمان بپرسیم بر سر ایران و آرمان اصلی انقلاب یعنی «حق تعیین سرنوشت شهروندان به شیوه انتخابات» چه آمده است؟!»

اخبار مرتبط:
قاضی‌زاده‌هاشمی: سعید جلیلی، رئیسی را آزار می‌داد
قاضی‌زاده‌هاشمی: سعید جلیلی، رئیسی را آزار می‌داد

قاضی‌زاده هاشمی خطاب به جلیلی افزود: چطور یک ماهه اخیر متوجه شدید که امتداد رئیسی هستید؟ چطور یهو فهمیدید که نظریات و انتقادات شما از رئیسی اشتباه بوده و شدید امتداد رئیسی!؟

۱۶ دلیل قانع‌کننده برای یادگیری زبان دوم
۱۶ دلیل قانع‌کننده برای یادگیری زبان دوم

با اساتید زبان نیمکت به‌صورت آنلاین و خصوصی یادگیری زبان دوم را شروع کنید و طی مدت کوتاهی به آن مسلط شوید. این روزها افراد زیادی هستند که علاوه بر زبان مادری به یک زبان خارجی دیگر نیز تسلط دارند. تسلط بر زبان دوم تاثیر زیادی در پیشرفت و موفقیت زندگی شخصی، شغلی و فردی دارد که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.

انواع بیماری های کودکان و طب سنتی
انواع بیماری های کودکان و طب سنتی

بیماری‌های کودکان یک گستره بزرگ از بیماری‌ها را شامل می‌شوند که نیازمند شناخت دقیق و مراقبت‌های خاص هستند. استفاده از طب سنتی و درمان‌های جایگزین در درمان بیماری‌های کودکان به عنوان یک پیشنهاد مکمل به درمان‌های مدرن می‌تواند موثر باشد. با این حال، همواره توصیه می‌شود که پیش از هرگونه درمانی، با پزشک کودکان مشورت کنید تا درمان مناسب و بهینه برای شرایط خاص کودکانتان انتخاب شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است