کد خبر : 303945
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - 19:04
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

فعال اصولگرا: بخش‌هایی از آراء خاکستری به سبد رای پزشکیان خواهد رسید

کنعانی‌مقدم گفت: من تصور می‌کنم همه نیروهای جبهه انقلاب به آقای جلیلی رأی می‌دهند و از آن سو ممکن است بخش‌هایی از آراء خاکستری به نفع آقای پزشکیان به میدان آید که اگر چنین شود آقای پزشکیان رأی می‌آورد.

فعال اصولگرا: بخش‌هایی از آراء خاکستری به سبد رای پزشکیان خواهد رسید

به گزارش سایت خبری مدارا: نامه نیوز نوشت:  آخرین مناظره انتخاباتی هم برگزار شد و جلیلی و پزشکیان هر کدام سعی کردند اولا بگویند راه حل رفع مشکلات در دست خودشان است و ثانیا چنین القاء کنند که طرف مقابل از عهده تمشیت امور برنمی‌آید. اما کدام یک در اقناع عمومی موفق‌تر بود؟

حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی، گفت: «به نظر می‌رسد هر دوی نامزدها در مناظرات نقشی را ایفا کردند چه طراحی‌اش از سوی ستاد هایشان ریخته شده بود. آقای پزشکیان با نقدی بر گذشته و حال و البته با قدری سیاه‌نمایی سعی می‌کرد طوری القاء کند که گویی او می‌تواند منجی مردم باشد. حتی شاید می‌خواست مردم را عصبانی کند. به نظرم آقای پزشکیان قصد هم داشت قدری قومیت‌ها را به نفع خود تحریک کند. که به زعم من کار خوبی نبود».

او ادامه داد: «آقای جلیلی هم سعی می‌کرد بگوید که سال‌هاست برای در دولت در سایه خود را آماده کرده است و برنامه و دارد و مشکلات را می‌شناسند. آقای پزشکیان مدام می‌گفت برنامه‌ات چیست اما او شاید برای آنکه استراتژی آینده خود را افشا نکند از همه برنامه‌هایش سخن نگفت».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «آقای جلیلی مدام بر توانمندی‌های داخلی تأکید می‌کرد و آقای پزشکیان از مذاکره. گاهی هم به ویژه در مناظره اول این دو آقای جلیلی صحبت‌های آقای پزشکیان را تأیید می‌کرد که باعث شد هواداران او رضایت نداشته باشند».

کنعانی‌مقدم در پایان گفت: «در مجموع به نظر می‌رسد که آقایان جلیلی و پزشکیان مردم را در یک آنومی سیاسی قرار داده‌اند. یکی می‌گوید برای زندگی باید تسلیم شد و یکی دیگر می‌گوید برای زندگی باید مُرد و گویا حد وسطی هم در پیش روی مردم قرار ندارد. در هر حال من تصور می‌کنم همه نیروهای جبهه انقلاب به آقای جلیلی رأی می‌دهند و از آن سو ممکن است بخش‌هایی از آراء خاکستری به نفع آقای پزشکیان به میدان آید که اگر چنین شود آقای پزشکیان رأی می‌آورد».

اخبار مرتبط:
فرمانده کل سپاه: در آینده‌ای نه چندان دور ملل آزاده جهان طعم پیروزی را خواهند چشید
فرمانده کل سپاه: در آینده‌ای نه چندان دور ملل آزاده جهان طعم پیروزی را خواهند چشید

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز سه‌شنبه در عیادت خود از مجروحان لبنانی گفت: ایران اسلامی در کنار ملت مظلوم غزه و لبنان قهرمان خواهد بود.

افزایش جان باختگان مشروبات الکلی در رشت به ۷ نفر
افزایش جان باختگان مشروبات الکلی در رشت به ۷ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش شمار جان باختگان مصرف مشروبات الکلی رشت به هفت تن خبر داد و گفت: «همچنان چهار بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان هستند.»

بیش از ۶ هزار پزشک و متخصص برای اعزام به لبنان ثبت‌نام کردند
بیش از ۶ هزار پزشک و متخصص برای اعزام به لبنان ثبت‌نام کردند

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدام فوری هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم لبنان در حوادث اخیر، خاطرنشان کرد: ظرف ۲ ساعت از زمان اعلام هلال‌احمر برای کمک به مردم لبنان ۳ هزار نفر ثبت‌نام کردند و بیش از ۲ هزار پزشک و جراح اعلام آمادگی برای اعزام به لبنان کردند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است