کد خبر : 304258
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ - 14:07
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

دادستان کل کشور: از اعلام زودهنگام نتایج انتخابات خودداری کنید

دادستان کل کشور تصریح کرد: قبل از اعلام نتایج از سوی وزارت کشور و تایید آن توسط شورای نگهبان، هرگونه اقدام رسانه‌ای که موجب تشویش اذهان عمومی و القای پیروزی زودهنگام یک نامزد گردد تحت پیگرد خواهد گرفت. با این وجود ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادستانی کل کشور و سایر مراجع ذیصلاح نظارتی آماده دریافت هرگونه اخبار در زمینه انتخابات و عملکرد دستگاههای اجرایی در انتخابات می باشد.

دادستان کل کشور: از اعلام زودهنگام نتایج انتخابات خودداری کنید

به گزارش سایت خبری مدارا؛  دادستان کل کشور نسبت به خودداری از اظهارات بی مبنا و غیرمستند درخصوص فرایند انتخابات هشدار داد.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام موحدی دادستان کل کشور ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات، از چهره های سیاسی، ستادهای انتخاباتی و رسانه ها خواست تا نسبت به رعایت قانون تا پایان فرایند انتخابات تمکین داشته باشند و از بیان اخبار و اظهارات بی مبنا و غیرمستند و نیز از هرگونه اعلام غیر رسمی و زودهنگام نتایج انتخابات خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: قبل از اعلام نتایج از سوی وزارت کشور و تایید آن توسط شورای نگهبان، هرگونه اقدام رسانه‌ای که موجب تشویش اذهان عمومی و القای پیروزی زودهنگام یک نامزد گردد تحت پیگرد خواهد گرفت.  با این وجود ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادستانی کل کشور و سایر مراجع ذیصلاح نظارتی آماده دریافت هرگونه اخبار در زمینه انتخابات و عملکرد دستگاههای اجرایی در انتخابات می باشد.

اخبار مرتبط:
سردار رادان: امسال حتما تا ۲ میلیون نفر تبعه غیرمجاز را طرد می‌کنیم
سردار رادان: امسال حتما تا ۲ میلیون نفر تبعه غیرمجاز را طرد می‌کنیم

سردار احمدرضا رادان گفت: ما امسال حتما تا ۲ میلیون نفر تبعه غیرمجاز را طرد می کنیم. تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر را دستگیر کرده و طرد کرده‌ایم. بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر هم خودمعرف شده‌اند. او گفت: نمی‌توان اجازه داد که عده‌ای به صورت غیرقانونی به کشور وارد شده و ساکن شوند و مشغول به کار شوند. مردم و صاحبان صنوف بدانند که اشتغال این افراد و اسکان دادن به اتباع غیرمجاز جرم است.

جزئیات تازه از ماجرای مسمومیت الکلی در گیلان/ عامل اصلی دستگیر شد
جزئیات تازه از ماجرای مسمومیت الکلی در گیلان/ عامل اصلی دستگیر شد

در پی مسمویت ۳۷ نفر از شهروندان و متعاقب آن فوت ۹ نفر بر اثر مسمومیت ناشی از سوء مصرف متانول، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

روزنامه جوان: ایرانی که سلاح هسته‌ای ندارد، ولی می‌تواند داشته باشد و این توانستن هم سبب بازدارندگی می‌شود
روزنامه جوان: ایرانی که سلاح هسته‌ای ندارد، ولی می‌تواند داشته باشد و این توانستن هم سبب بازدارندگی می‌شود

روزنامه جوان نوشت: ما از منظر علمی عقلاً (و شرعاً-، اما بحث من شرعی نیست) اجازه نداریم که راه پژوهش را بر خود مسدود کنیم. همچنانکه نکردیم و هم در علم و هم در فن هسته‌ای تلاش می‌کنیم خود را به مرز‌های علم و فناوری در جهان نزدیک سازیم. تا اینجای کار بر همگان آشکار و زیر نظر آژانس و نظارت و قضاوت مخاطبان خاص و عام است. پرسش مهم این است که وقتی ما اعلام می‌کنیم دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، آیا می‌توانیم راه رسیدن علمی به سلاح هسته‌ای را نیز بر خود مسدود کنیم؟

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است