کد خبر : 304664
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ - 12:13
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

در سه ماه ابتدای امسال؛

بیش از ۷۲۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب در استان اصفهان نصب شد

مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: در سه ماه نخست سال جاری بیش از ۷۲۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب جدید در شهرها و روستاهای استان نصب شد.

بیش از ۷۲۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب در استان اصفهان نصب شد

حسین اکبریان با بیان اینکه نصب انشعابات آب و فاضلاب نشان دهنده توسعه شهرها و روستاها است، اظهار داشت: تا کنون در حدود یک میلیون و ۲۲۲ هزار فقره انشعاب آب و بیش از ۵۸۰ هزار فقره انشعاب فاضلاب در استان اصفهان نصب شده است.

وی در خصوص بیشترین آمار نصب انشعاب در استان ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری، در کلان شهر اصفهان یک هزار و ۳۲۷ فقره و در شهرستان‌ها به ترتیب خمینی شهر یک هزار و ۱۸، لنجان ۶۴۰ و نجف آباد با ۵۸۳ فقره نصب انشعاب آب و فاضلاب بیشترین آمار را داشتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درخواست انشعاب را یکی از خدمات بیست و سه گانه غیر حضوری سامانه ۱۵۲۲ شرکت آبفای استان اصفهان عنوان کرد و گفت: بسته به شرایط منطقه، فرآیند ثبت درخواست تا نصب انشعاب ۲ تا سه هفته به طول می‌انجامد که این فرآیند شامل ثبت درخواست، بازدید ارزیاب، محاسبه هزینه، پرداخت مبلغ توسط مشترک و در نهایت نصب انشعاب است.

اخبار مرتبط:
طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان اصفهان اجرا می‌شود
طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان اصفهان اجرا می‌شود

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان از اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان به مدت ۴۵ روز در این استان خبر داد.

افتتاح اولین ایستگاه فست شارژ خودروهای برقی در اصفهان
افتتاح اولین ایستگاه فست شارژ خودروهای برقی در اصفهان

افتتاح اولین ایستگاه فست شارژ خودروهای برقی در اصفهان، گامی مهم در توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل پاک است. این ایستگاه که هفته آینده در تله‌کابین صفه به بهره‌برداری می‌رسد، بخشی از تلاش برای گسترش استفاده از خودروهای برقی و بومی‌سازی فناوری شارژ در کشور خواهد بود.

ثبت حدود ۵۰۰۰ شکایت از طریق سامانه ۱۹۰ در اصفهان
ثبت حدود ۵۰۰۰ شکایت از طریق سامانه ۱۹۰ در اصفهان

مسئول گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان با اشاره به سامانه ۱۹۰ گفت: از ابتدای سال تاکنون، ۵۰۰۰ شکایت داشته‌ایم که همگی آن‌ها نیز بررسی شده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است