کد خبر : 310317
انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ - 21:39
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

تجربه در وزارت کار امتیاز میدری ست

احمد میدری با تجربه ای که در وزارت کار داشته، گزینه ای متفاوت و بهتر از سایر گزینه هاست.

تجربه در وزارت کار امتیاز میدری ست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدهادی موسوی‏‌نیک، مدیرکل سابق دفتر مطالعات رفاه وزارت کار درباره مسئولیت‌های وزیر جدید در وزارتخانه اظهار کرد: بسیار مهم است افرادی سکانداری این وزارتخانه را در دست بگیرند که اشراف کامل به مسائل این حوزه و رفاه مردم داشته باشند؛ اما سه وزیر قبلی، همگی جزو افرادی بودند که در بدو ورود تقریباً اولین تجربه خود را در این حوزه داشتند. بنابراین وزیر کار باید حتماً تجربه‌ فعالیت در این وزارتخانه را داشته باشد و نه اینکه تازه بعد از ورود به وزارتخانه بخواهد آزمون و خطا کند.

به عقیده این کارشناس، لازم است که  در بلندمدت، وزارت کار خود را از مسائلی مانند بنگاه‌داری، کنار بکشد و در مسیر اهداف خود گام بردارد. چراکه مسائل اصلی این وزارتخانه، دغدغه معیشت گروه‌های ذی‌نفع و تمرکز بر همین افراد است. او همچنین یادآوری می‌کند: اگر کسی بخواهد این سکان را در دست بگیرد، اول از همه باید تمرکز خود را به مسائل بازنشستگان، کارگران، فقرا و گروه‌هایی که چشم‌انتظار تغییر هستند، اختصاص دهد. به نظر من احمد میدری به دلیل توجه کافی به عدالت، گزینه مناسب برای این وزارتخانه است.

 

اخبار مرتبط:
رئیس اتحادیه فرآورده‌های لبنی: لبنیات ۲۵ درصد گران می‌شود/ پیش‌بینی کاهش مصرف محصولات لبنی
رئیس اتحادیه فرآورده‌های لبنی: لبنیات ۲۵ درصد گران می‌شود/ پیش‌بینی کاهش مصرف محصولات لبنی

علی احسان ظفری، گفت: به عنوان تولیدکننده محصولات لبنی، افزایش قیمت شیر نه تنها برای ما آورده‌ای ندارد بلکه باعث کاهش مصرف و به دنبال آن کاهش تولید و سود می‌شود.

مجید عشقی، رییس سابق سازمان بورس از عملکردش دفاع کرد
مجید عشقی، رییس سابق سازمان بورس از عملکردش دفاع کرد

رییس سابق سازمان بورس اظهار داشت: در این مدت یکی از چالش‌های بازار رخدادهای امنیتی بود که قابل پیش بینی نبودند و تا می‌خواستیم نفسی را تازه کنیم موضوع جدیدی رخ می‌داد، از تنش‌های منطقه‌ای و جنگ غزه و حادثه هلی‌کوپتر رییس جمهوری باعث شدند ریسک سیستماتیک بازار افزایش پیدا کند

قیمت کالاهای اساسی افزایش یافت؛ مرغ چند شد؟
قیمت کالاهای اساسی افزایش یافت؛ مرغ چند شد؟

روزنامه همشهری از افزایش قیمت کالاهای اساسی خبر داده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است