کد خبر : 312390
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۵ - 04:36
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

ساعت کار ادارات اصفهان از ۱۷ شهریور به روال عادی بازمی‌گردد

براساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان، از شنبه ۱۷ شهریورماه، ساعات کار ادارات به روال عادی بازمی‌گردد.

ساعت کار ادارات اصفهان از ۱۷ شهریور به روال عادی بازمی‌گردد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان طی ابلاغیه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اعلام کرد: در راستای اجرای بند (۴) مصوبه هیئت محترم وزیران، ساعات کار ادارات استان از تاریخ ۱۷ شهریورماه از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۴:۳۰ و پنجشنبه‌ها تا ۱۳:۳۰ خواهد بود و مفاد ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص ساعات کار کارمندان، لازم الاجرا است.

به نوشته مهر؛ در ادامه آمده است: بر اساس این ابلاغیه، ساعات کار بانک‌ها طبق اعلام بانک مرکزی و مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش نشانی، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز نظامی و انتظامی، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها و واحدهای عملیاتی دستگاه‌های اجرایی طبق مقررات مربوطه خواهد بود.

همچنین هر گونه تغییر در ساعات کار به مناسبت بازگشایی مدارس، پس از طی مراحل قانونی ابلاغ رسمی خواهد شد.

اخبار مرتبط:
پرونده کثیرالشاکی شهرضا با موضوع طلا در حال پیگیری است
پرونده کثیرالشاکی شهرضا با موضوع طلا در حال پیگیری است

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده‌ای که با موضوع فعالیت غیرقانونی در زمینه طلا در سال‌های گذشته در شهرضا شکل گرفته و حدود ۳۰۰۰ شاکی و خواهان درآن وجود دارد در حال رسیدگی است.

۴۰ بسته هروئین در اصفهان توقیف شد
۴۰ بسته هروئین در اصفهان توقیف شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر و کشف نیم کیلو هروئین در عملیات مأموران انتظامی خبرداد.

بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اصفهان ممنوع شد
بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اصفهان ممنوع شد

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: متصدیان واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی اصفهان موظف‌اند ضمن تسویه حساب با اتباع غیر مجاز، از بکارگیری آنها در محل کسب خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است