کد خبر : 312617
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ - 11:49
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

اصفهان پتانسیل تبدیل به قطب درمانی منطقه رادارد

دبیر هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی اصفهان گفت:اصفهان با توجه به بهره مندی از پزشکان حاذق و چند قطب خصوصی توسعه یافته درمانی و با سرمایه گذاری امکان تبدیل به قطب درمانی منطقه وجود دارد.

اصفهان پتانسیل تبدیل به قطب درمانی منطقه رادارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ پوریا عادلی اظهار داشت: علی رغم اینکه اصفهان امکان تبدیل شدن به قطب درمانی منطقه را دارد اما تا امروز به علت قوانین و مقررات مشروعه و همچنین عدم توسعه یافتگی خطوط هوایی در کنار عدم مدیریت صحیح، این مهم حاصل نشده است.

به نوشته مهر؛ وی گفت: آلودگی هوای ناشی از برخی صنایع خرد و کلان استان که به علت فرسودگی دستگاه‌ها و جا نمایی غلط در زمان ساخت این مجموعه‌ها به عاملی برای خطر سلامت شهروندان مظلوم این شهر تبدیل شده‌اند و چاره اندیشی برای آن جز با تخصیص اعتبار از مرکز میسر نمی‌باشد.

دبیر هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی اصفهان اعلام کرد: سود ناشی از این صنایع در اختیار توسعه کل کشور قرار گرفته و نوسازی و اصلاح مشکلات آن در این روزها حق و مطالبه مردم اصفهان است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: به علت در اختیار داشتن سیستم توسعه یافته پزشکی در تمام شاخه‌ها و ابعاد به قطب توریسم سلامت منطقه بدل گردد که بزرگترین مانع در این مسیر عدم توسعه یافتگی در ناوگان هوایی و پایانه فرودگاهی استان است.

عادلی ادامه داد: تهرانیزه شدن قوانین در کشور باعث شدن مردم استان اصفهان به میزان زیادی نیازمند تردد به تهران بوده و آحاد مردم به لحاظ مالی و محدودیت تعداد و حجم پروازها امکان استفاده از حمل و نقل هوایی را نداشته است.

وی افزود: لازم است با پیگیری سریع و جذب منابع مالی از بخش خصوصی استان نسبت به تکمیل پروژه قطار سریع السیر اصفهان اقدام شود که خود می‌تواند به توسعه صنعت گردشگری، توریسم سلامت و تسهیل ارتباطات صنعتی و تجاری منجر گردد.

اخبار مرتبط:
ترمیم آسفالت آزادراه کاشان _ اصفهان نیازمند بودجه هفت هزار میلیارد ریالی است
ترمیم آسفالت آزادراه کاشان _ اصفهان نیازمند بودجه هفت هزار میلیارد ریالی است

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه‌های اصفهان گفت: افزون بر ۲۵ درصد آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان بهسازی و در بیشتر نقاط حادثه‌خیز آن جداگر میانی(نیوجرسی) نصب شده ولی فقط ترمیم روکش آسفالت آن نیازمند هفت هزار میلیارد ریال بودجه است.

پیشرفت ۲۳ درصدی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان
پیشرفت ۲۳ درصدی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تأمین ۱۳۷ سایت آماده سازی به مساحت بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار برای ۱۲۳ هزار واحد، گفت: پیشرفت فیزیکی طراحی و اجرای این طرح‌ها حدود ۲۳ درصد است.

هشدار؛ کاهش شدید همه گروه‌های خونی در استان اصفهان
هشدار؛ کاهش شدید همه گروه‌های خونی در استان اصفهان

مدیرکل انتقال خون اصفهان گفت: با کاهش شدید همه گروه‌های خونی بخصوص گروه‌های منفی روبرو شده‌ایم و از اهداکنندگان دعوت می کنیم در اولین فرصت به یکی از مراکز اهدای خون استان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است