کد خبر : 313831
انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - 22:07
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

دست متصرفان از اراضی ملی اصفهان کوتاه می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان، اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد.

دست متصرفان از اراضی ملی اصفهان کوتاه می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در چهارماهه ابتدای امسال ۱۴.۶ هکتار اراضی ملی و دولتی استان در ۱۱۵ شهرِ این استان، با هوشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.

به نوشته فارس؛ وی افزود: این اراضی به بیت المال با اجرای چهار فقره حکم قطعی قضائی و ۱۷ مورد رفع تصرف فوری بازگشت داده شده است.

قاری‌قرآن ادامه داد: با اجرای این احکام قضائی در مجموع ۷.۶ هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در پهنه استان اصفهان رفع تصرف و به بیت المال برگردانده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ۷ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان نیز رفع تصرف فوری شده است گفت: علاوه بر این موارد با پیگیری‌های به عمل آمده از ابتدای سال جاری ۲ فقره پرونده قضائی کیفری (جرایم مشهود) برای رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان، اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که در چهار ماهه ابتدای سال جاری برای اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم بدانند کدام اراضی مربوط به بیت المال است.

اخبار مرتبط:
استان اصفهان با مولدسازی دارایی‌ها زیرساخت‌های خود را تکمیل کند
استان اصفهان با مولدسازی دارایی‌ها زیرساخت‌های خود را تکمیل کند

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مولدسازی می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات را حل کند، گفت: توجه به این مهم کفایت می‌کند که استان اصفهان بتواند زیرساخت‌های خود را تکمیل کند.

محدودیت ترافیکی برای رژه ۳۱ شهریور در اصفهان اعمال می‌شود
محدودیت ترافیکی برای رژه ۳۱ شهریور در اصفهان اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه ۳۱ شهریور در شهر اصفهان را اعلام کرد.

۴۰۰ هزار نفر عضو خانه کارگر اصفهان هستند
۴۰۰ هزار نفر عضو خانه کارگر اصفهان هستند

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان گفت: ۴۰۰ هزار نفر عضو خانه کارگر این استان هستند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است