کد خبر : 314951
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ - 12:08
دسته‌بندی : اسلاید، برگزیده ها، سیاسی
چاپ

ارتش اسرائیل مدعی ترور سیدحسن نصرالله شد

ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد که دبیر کل حزب الله لبنان به همراه چند تن از فرماندهان این جنبش در حمله دیروز به ضاحیه بیروت به شهادت رسیده است.

ارتش اسرائیل مدعی ترور سیدحسن نصرالله شد

به گزارش سایت خبری مدارا: تسنیم نوشت: ارتش رژیم اسرائیل طی بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در حمله دیروز به ضاحیه بیروت به شهادت رسیده است.

بنا به ادعای ارتش اسرائیل، همراه با سیدحسن نصرالله، علی کرکی، فرمانده بخش جنوبی حزب الله، و تعداد دیگری از فرماندهان حزب الله نیز به شهادت رسیده‌اند.

این  ادعا درحالی مطرح می‌شود که حزب الله تا این لحظه بیانیه‌ای صادر نکرده است و نمی‌توان ادعای صهیونیست‌ها را تأیید یا رد کرد.

در بیانیه ادعایی ارتش رژیم اسرائیل آمده است که هواپیماهای نیروی هوایی این رژیم، با هدایت اطلاعاتی دقیق رکن اطلاعات و موساد، مقر مرکزی حزب الله که در زیر زمین یک ساختمان در ناحیه ضاحیه در بیروت قرار دارد، را مورد حمله قرار داده است.

رژیم اسرائیل مدعی شده است که مقامات ارشد مقاومت اسلامی لبنان در مقر فرماندهی مذکور، در نشستی شرکت داشتند که این حمله تروریستی صورت گرفته است.

اخبار مرتبط:
حزب‌الله لبنان شهادت سیدحسن نصرالله را تایید کرد
حزب‌الله لبنان شهادت سیدحسن نصرالله را تایید کرد

حزب الله طی بیانیه‌ای رسمی از شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خبر داد. در متن بیانیه حزب الله آمده است: جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شهدای بزرگ و جاویدالاثر خود پیوست که قریب به سی سال در راه آنان بود و در این مدت آنان را از پیروزی تا پیروزی رهبری کرد و جانشین سرور و سالار شهیدان مقاومت اسلامی در سال ۱۳۷۱ شد. آزادی لبنان در سال ۲۰۰۰ و تا پیروزی الهی و پایدار در سال ۲۰۰۶ و سایر نبرد‌های افتخار و رستگاری تا نبرد حمایت و قهرمانی در حمایت از فلسطین، غزه و مردم مظلوم فلسطین.

اولین واکنش حزب‌الله به ادعای شهادت سیدحسن نصرالله
اولین واکنش حزب‌الله به ادعای شهادت سیدحسن نصرالله

حزب الله ادعای رژیم صهیونیستی را از اساس دروغ خواند

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است