کد خبر : 314953
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ - 12:27
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سکه از ابتدای مهر حدود ۲ میلیون تومان گران شد/ پیش‌بینی یک کارشناس از عدد آتی سکه در بازار

گزارش‌ها نشان می‌دهد که سکه امامی از ابتدای مهرماه تاکنون یک میلیون و ۸۷۵ هزار تومان گران شد و به قیمت ۴۶ میلیون و ۹۰ هزار تومان رسیده است.

سکه از ابتدای مهر حدود ۲ میلیون تومان گران شد/ پیش‌بینی یک کارشناس از عدد آتی سکه در بازار

به گزارش سایت خبری مدارا: دیدبان نوشت: عملکرد یک هفته‌ای بازار سکه، از جهش نزدیک به یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی حکایت دارد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که سکه امامی از ابتدای مهرماه تاکنون یک میلیون و ۸۷۵ هزار تومان گران شد و به قیمت ۴۶ میلیون و ۹۰ هزار تومان رسیده است. این یعنی سکه در طول یک هفته اخیر ۴.۲ درصد گران شده است.

بنا به این گزارش، قیمت سکه در طول یک ماه اخیر نیز در حدود ۳ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان گران شده که رشد ۸.۱ درصد را نشان می‌دهد.

افزایش قیمت سکه در بازار در حالی اتفاق افتاده که قیمت طلا در بازار جهانی جهش شدید پیدا کرده است. اونس طلا در طول یک هفته اخیر حتی مرز ۲ هزار و ۶۸۰ دلار را هم رد کرد.

 قیمت سکه بهار آزادی از ابتدای مهرماه تاکنون یک میلیون و ۹۱۵ هزار تومان گران شده و ۴۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان قیمت پیدا کرد.  نیم‌سکه نیز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون تومان گران شده است.

در حال حاضر نیم‌سکه ۲۵ میلیون تومان و ربع‌سکه ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

نمودار روند قیمت سکه در طول یک ماه اخیر

6102224

پیش‌بینی بازار سکه در هفته آینده

بررسی‌ها نشان می‌دهد که حباب سکه هم ۸ میلیون و ۸۳ هزار تومان رسیده است.

بنا به این گزارش، محمد کشتی‌آرای، رییس اسبق اتحادیه طلا درباره وضعیت بازار سکه می‌گوید: حدود ۴۰۰ هزار تومان به طور متوسط افزایش هفتگی حباب سکه را داشتیم، اما در مجموع بازار دادوستدها روال عادی خودش را داشت و بار اضافی تقاضا نداشتیم.

کشتی‌آرای پیش‌بینی کرد که هفته آینده تا دوشنبه تغییراتی در بازار طلا و سکه نخواهیم داشت و آنچه به نظر می‌رسد شرایط موجود جنگ در اوکراین و خاورمیانه است که فعلا نشانه‌های مثبتی مشاهده نمی‌شود و قیمت جهانی طلا و فلزات گران‌بها تحت تاثیر این عوامل هستند و تعدیلی صورت نخواهد گرفت.

وی در گفت‌وگو با ایرنا عنوان کرد: مگر اینکه با توجه به نشست‌های اخیر سازمان ملل متحد و تصمیم جهانی در مورد صلح جنگ اوکراین و خاورمیانه، احتمال تعدیل کاهش قیمت‌ها را داشته باشیم، در غیر این‌صورت شرایط فعلی ادامه‌دار خواهد شد.

اخبار مرتبط:
وکالت تخصصی در دعاوی ملکی در مشهد با گروه حقوقی مشهد وکیل
وکالت تخصصی در دعاوی ملکی در مشهد با گروه حقوقی مشهد وکیل

در دنیای پیچیده حقوق اراضی و مستغلات، دعاوی ملکی به یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعات حقوقی تبدیل شده‌اند که می‌توانند تاثیرات زیادی بر حقوق و اموال افراد بگذارند. از دعاوی مربوط به خرید و فروش ملک، اجاره‌نامه‌ها، حقوق مالکیت و حق ارتفاق گرفته تا اختلافات بین همسایگان و مسائل مربوط به سند مالکیت، همه این موارد نیازمند حضور وکیل حرفه‌ای و متخصص است.

محافظ پنجره مدرن ؛ زیبایی در امنیت
محافظ پنجره مدرن ؛ زیبایی در امنیت

محافظ پنجره مدرن یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و امنیت منازل و ساختمان‌های مدرن است. این نوع محافظ‌ها با ترکیبی از مواد مختلف مانند فلز، شیشه و پلاستیک ساخته می‌شوند و به طراحی و سبک مدرن منزل شما می‌پردازند. در ادامه به بررسی جامع و کامل این موضوع می‌پردازیم.

جزییات تازه انفجار معدن زغال سنگ طبس / حادثه هنگام تخریب کارگاه روی داد / چون شیفت ۳ بوده تعداد کارگران معدن کم بوده در غیر این صورت تعداد کشته‌های این حادثه رقم‌های بالاتری داشت
جزییات تازه انفجار معدن زغال سنگ طبس / حادثه هنگام تخریب کارگاه روی داد / چون شیفت ۳ بوده تعداد کارگران معدن کم بوده در غیر این صورت تعداد کشته‌های این حادثه رقم‌های بالاتری داشت

دبیر انجمن زغال سنگ درباره جزئیات تازه حادثه معدن زغال سنگ طبس گفت:حادثه معدنجو هنگام تخریب کارگاه روی داده و حجم عظیمی از گاز متان آزاد شد که هم باعث انفجار بلوک C شد و هم بخشی از گاز به بلوک b رفت که مسمومیت آن موجب کشته و مجروح شدن عده ای دیگر شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است