کد خبر : 315260
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۸ - 22:00
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رئیس شورای شهر اصفهان:

پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی باید هر چه زودتر انجام شود

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی باید هر چه زودتر انجام شود و دل ملت‌های آزاده جهان را شاد کند.

پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی باید هر چه زودتر انجام شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد نورصالحی صبح یکشنبه در نطق پیش از دستور صد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت فرمانده مجاهد و نستوه، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان، همچنین گرامیداشت یاد مادر شهید خرازی اظهار کرد: امیدواریم جبهه مقاومت هرچه زودتر بتواند پاسخ این جنایت و شرارت را بدهد و دل ملت‌های آزاده جهان را شاد کند.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه پیش بینی شده بود که در جلسه علنی امروز از مدال آوران پارالمپیک و همچنین آتش نشانان به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی تقدیر شود، گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و تغییر در برنامه‌ها این مراسم در جلسات علنی بعدی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از خیر نیک اندیش اصفهانی در صحن علنی شورا گفت: به رسم احترام، ادب و تکریم نیات خیرخواهانه همه خیران به نمایندگی از جامعه خیران اصفهان در جلسه امروز از خدمات پربرکت حاج رضا واثقی تجلیل و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: حاج رضا واثقی در عمر ۱۰۰ ساله خود تجربیات خیرخواهانه بسیاری داشته، وقت و مال و آسایش خود را صرف رفاه مردم شهر و کشورش کرده است و توفیق می‌خواهد که کسی موفقیت خود را در خدمت به مردم و جامعه بداند.

اخبار مرتبط:
هوای اصفهان در ۴ منطقه پاک شد
هوای اصفهان در ۴ منطقه پاک شد

شاخص هوای کلانشهر اصفهان در پی بارش نخستین باران پاییزی در ایستگاه ۴ منطقه وضعیت پاک و در ۱۱ ایستگاه دیگر شرایط قابل قبول (سالم) را نشان می‌دهد.

۳۱ درصد مرگ و میرهای جهان به دلیل بیماری‌های قلبی عروقی است
۳۱ درصد مرگ و میرهای جهان به دلیل بیماری‌های قلبی عروقی است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:۳۱ درصد مرگ و میرهای جهان به دلیل بیماری‌های قلبی عروقی است.

۵۲ سالن سینمایی اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است
۵۲ سالن سینمایی اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

اصفهان-معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در پی شهادت مظلومانه سیدحسن نصرالله تمامی ۵۲ سالن سینمایی استان اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است