کد خبر : 315413
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ - 17:23
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

سردار پورجمشیدیان معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور شد

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان با حکم وزیر کشور به سمت معاون امنیتی و انتظامی این وزارتخانه منصوب شد.

سردار پورجمشیدیان معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور شد

به گزارش سایت خبری مدارا: تسنیم نوشت: اسکندر مومنی وزیر کشور در حکمی سردار علی‌‌اکبر پورجمشیدیان را به‌عنوان معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور خطاب به علی اکبر پورجمشیدیان، بر تلاش در جهت حفظ و استقرار نظم و ارتقای ضریب امنیت عمومی، پیگیری امور مربوط به امنیت و عمران مرزها، رسیدگی به وضعیت امنیتی بازارچه‌های مرزی، پیگیری امور مربوط به ستاد مرکزی اربعین حسینی و انجام امور دبیرخانه شورای امنیت کشور و کارویژه مرز این شورا تاکید شده است.

در جلسه بعد از ظهر امروز، با حضور وزیر کشور، علی اکبر پورجمشیدیان معاون جدید امنیتی و انتظامی معارفه و همچنین از تلاش‌ها و خدمات سیدمجید میراحمدی در این مسئولیت تقدیر و تشکر شد.

به گزارش تسنیم، سردار پورجمشیدیان در کارنامه خود، فرماندهی سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، مسئول آموزش نیروی زمینی سپاه، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه، مسئولیت قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه را داراست.

اخبار مرتبط:
ادعای زاکانی: آن چیزی که اسباب شهادت  سیدحسن نصرالله شده، سم بوده I ببینید
ادعای زاکانی: آن چیزی که اسباب شهادت سیدحسن نصرالله شده، سم بوده I ببینید

شهردار تهران گفت: رژیم صهیونیستی در جنایت اخیر در یک منطقه کوچک ۸۰ بمب یک تنی ریخت، بمب‌هایی که هم هوشمند شده بودند هم انفجار در عمق را سبب شدند هم در کنار آن مواد سمی منتشر کردند؛ آن چیزی که اسباب شهادت شده سم بوده است.

واکنش معاون سیاسی سپاه به واکنش کاربران سوپرانقلابی درباره ترور هنیه و نصرالله / سردار جوانی: باید با در نظر گرفتن عقلانیت، تدبیر عملیات کرد
واکنش معاون سیاسی سپاه به واکنش کاربران سوپرانقلابی درباره ترور هنیه و نصرالله / سردار جوانی: باید با در نظر گرفتن عقلانیت، تدبیر عملیات کرد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در فضای مجازی در مورد سپاه و فرماندهان میدانی نیروهای مسلح اطلاعات نادرستی را بیان می کنند. مثلاً اگر جواب ترور سردار سلیمانی، ترور هنیه را می‌دادیم این اتفاق نمی افتاد یا اگر جواب ندهیم گام بعدی را برمی‌دارند. هیجان برای اقدام است و طراحی اقدام را که انجام می دهید باید با در نظر گرفتن عقلانیت، تدبیر و سنجش همه جوانب اقدام به تحلیل صحنه و اجرای عملیات کرد.

ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی بازداشت شد
ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی بازداشت شد

فرزند ابوالفضل قدیانی از بازداشت پدرش خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است