کد خبر : 315603
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - 09:23
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

دریافت عوارض از خودروهای سبک در آزادراه کاشان-اصفهان لغو شود

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه‌های اصفهان از وزارت راه و شهرسازی خواستار لغو دریافت عوارض از خودروهای سبک در آزادراه کاشان-اصفهان شد.

دریافت عوارض از خودروهای سبک در آزادراه کاشان-اصفهان لغو شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدحامد مرتضوی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت آزادراه کاشان- نطنز اظهار کرد: عبور خودروهای تجاری از جمله کامیون و تریلی ۵۰۰ هزار ریال به آزادراه خسارت وارد می‌کند درحالیکه آنها تنها ۲۷۰ هزار ریال عوارض می‌پردازند بنابراین پیشنهاد افزایش دریافت عوارض از اینگونه خودروها را به وزارت راه و شهرسازی ارائه داده‌ایم.

به نوشته مهر؛ وی افزود: اجرای فعالیت‌های عمرانی در این آزادراه از خرداد امسال با تأمین ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان و سازمان راهداری کشور به نمایندگی از سازمان راهداری اصفهان شروع شد و اعتبار یادشده در یک برنامه زمانبندی سه‌ساله صرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه‌های اصفهان با بیا اینکه سطح پیشرفت پروژه بهسازی مقطع آزادراه اصفهان_کاشان ۹۰ درصد است، تصریح کرد: بعد از بهسازی، روند ارتقا سطح ایمنی و روکش و افزایش تعداد تابلوهای راهنمایی و رانندگی و نیوجرسی در این محور دنبال می‌شود.

وی افزود: سه ایستگاه کانالیزه و هدایت ترافیک از کاشان به سمت اصفهان وجود دارد که ۲ ایستگاه در بخش کاشان به سمت اصفهان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال بهسازی شده است و امیدواریم تا پایان سال ایستگاه سوم در سمت بادرود نیز تکمیل شود.

آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان به طول ۱۶۵ کیلومتر جز محورهای پرتردد اصفهان و نقطه اتصال شهرستان کاشان به مرکز استان است که به دلیل پایین بودن ضریب ایمنی و حمل و نقل خودروهای سنگین در آن، همواره حوادث و تلفات جاده‌ای قابل توجهی در این محور رخ می‌دهد که رفع خطرات آن به اتخاذ تدابیر اساسی نیاز دارد.

اخبار مرتبط:
۳۳ شهر استان اصفهان دارای مصوبه بافت تاریخی است
۳۳ شهر استان اصفهان دارای مصوبه بافت تاریخی است

رئیس اداره نظارت بر اجرای طرح های مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۳ شهر استان اصفهان دارای مصوبه بافت تاریخی است.

ارائه ۱۲۵۶ طرح سرمایه‌گذاری در رویداد فن‌نما
ارائه ۱۲۵۶ طرح سرمایه‌گذاری در رویداد فن‌نما

بیش از یک‌هزار و ۲۵۶ طرح سرمایه‌گذاری در نمایشگاه فن‌نما ارائه شده و شهرداری اصفهان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در این طرح‌ها مشارکت کرده است.

گوش شنوایی برای تخصیص اعتبار بازسازی مدارس اصفهان نیست/۳۳ درصد مدارس تخریبی است
گوش شنوایی برای تخصیص اعتبار بازسازی مدارس اصفهان نیست/۳۳ درصد مدارس تخریبی است

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت:مدتهاست فریاد می‌زنیم ساختمان‌های فضای آموزشی اصفهان تخریبی وقدمت بالایی دارند و باید برای بازسازی آنها اعتبارات لازم داریم اما گوش شنوایی نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است