کد خبر : 316736
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ - 10:40
دسته‌بندی : برگزیده ها، فرهنگی
چاپ

حمله کیهان به ناصرملک مطیعی، ۶ سال پس از مَرگش

کیهان نوشت: در آبان ۱۳۹۲ اعلام شد یکی از نقش‌های دست دوم تازه‌ترین فیلم یک کارگردان کم‌استعداد، ولی پر سر و صدا به نام «نقش نگار»، به یکی از هنرپیشگان سینمای شاهنشاهی به نام ناصر ملک مطیعی سپرده شد! مقصد و مقصود سازندگان فیلم «نقش نگار» از حضور این بازیگر (با سابقه طولانی در سینمای فیلمفارسی) در این فیلم چه می‌توانست باشد؟

حمله کیهان به ناصرملک مطیعی، ۶ سال پس از مَرگش

به گزارش سایت خبری مدارا: روزنامه کیهان نوشت:  در آبان ۱۳۹۲ اعلام شد یکی از نقش‌های دست دوم تازه‌ترین فیلم یک کارگردان کم‌استعداد، ولی پر سر و صدا به نام «نقش نگار»، به یکی از هنرپیشگان سینمای شاهنشاهی به نام ناصر ملک مطیعی سپرده شد!

مقصد و مقصود سازندگان فیلم «نقش نگار» از حضور این بازیگر (با سابقه طولانی در سینمای فیلمفارسی) در این فیلم چه می‌توانست باشد؟

آیا می‌خواستند در سن هشتاد و چند سالگی از توانایی‌های این بازیگر استفاده کنند؟! آیا هیچ بازیگر دیگری نمی‌توانست در این نقش دست چندم بازی کند؟! آیا قصد سازندگان فیلم به جز دلجویی و تجلیل از بازیگری بود که کارنامه مبتذلی در عرصه سینمای ایران داشته و خودش در مصاحبه با برنامه هفت، از مردم ایران خواست که وی را ببخشند؟!

براستی این دلجویی سازندگان فیلم «نقش نگار» از یک بازیگر فیلمفارسی (که از همین روی جشنی هم برایش برپا ساختند) به خاطر چه بود؟ شاید حضرات معتقد بودند حقّی از وی در طول این سال‌ها ضایع شده که از اوج بازیگری در سینمای مبتذل فیلمفارسی به خانه‌نشینی کشیده شد؟ یعنی وی به ناحق از صحنه سینمای ایران کنار گذاشته شد و می‌بایست به همان روال در سینمای پس از انقلاب نیز حضور می‌یافت؟!

پاسخ این سؤالات از سوی دست‌اندرکاران فیلم یادشده روشن بود و حتی از محتوا و ساختار فیلمفارسی و مبتذل آثار قبلی کارگردان محترم نیز می‌توانستیم دریابیم که وی مانند برخی دیگر دوستان به اصطلاح فیلمسازشان، داغ هجران فیلمفارسی بر دل داشته و شاید می‌خواست از طریق ورود عناصر اریژینال این نوع شبه سینما به آثارش، در واقع برای خود و برای پدیده‌ای که از استاندارد‌های هنر هفتم بسیار دور است، به اصطلاح اعتباری بتراشد!

اخبار مرتبط:
آمریکا سامانه‌های پدافند هوایی به اسرائیل می‌فرستد
آمریکا سامانه‌های پدافند هوایی به اسرائیل می‌فرستد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ایالات متحده سامانه‌های پدافند هوایی به اراضی اشغالی خواهد فرستاد.

نماینده ادوار مجلس: دکترین هسته‌ای ایران باید تغییر کند
نماینده ادوار مجلس: دکترین هسته‌ای ایران باید تغییر کند

نوذر شفیعی با اشاره به تهدیدات پیرامونی ایران به ویژه از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص لزوم تغییر دکترین هسته‌ای ایران اظهار کرد: کشوری که در چنین محیطی پیرامونی ناامن قرار گرفته، برای حفظ بقا، ارتقای امنیت و افزایش بازدارندگی خود ناچار است به انواع تسلیحات از جمله تسلیحات اتمی دست یابد.

حبس مریم اکبری‌منفرد در پرونده تازه آغاز شد؛ ۱۵ سال زندان بدون مرخصی
حبس مریم اکبری‌منفرد در پرونده تازه آغاز شد؛ ۱۵ سال زندان بدون مرخصی

پس از ۱۵ سال زندان بدون مرخصی، حبس مریم اکبری منفرد در پرونده تازه آغاز شدو

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است