کد خبر : 316864
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ - 17:52
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

کارگردان فیلم شهر خاموش: سه پوستر باران کوثری را حذف کردند / باران کوثری ممنوع الحضور است

کارگردان فیلم «شهر خاموش» می گوید: باران کوثری اجازه نداشت در این میزگرد حاضر شود.

کارگردان فیلم شهر خاموش: سه پوستر باران کوثری را حذف کردند / باران کوثری ممنوع الحضور است

به گزارش سایت خبری مدارا: احمد بهرامی کارگردان فیلم شهر خاموش در میزگرد تحلیلی این فیلم گفت:  پلانی در فیلم داریم که جرات نمی کردم آنرا ضبط کنم و به فکر بدلکار بودیم و دوست نداشتم باران کوثری در آن موقعیت قرار گیرد و اما باران در موقعیت خطرناک ایستاد و او شجاعانه  ایستاد و دوباره این موقعیت را تکرار کردیم.

او افزود: متاسفانه باران کوثری امروز نه تنها ممنوع الکار است بلکه به من اعلام کردند که وی ممنوع الحضور است؛ امیدوار به پزشکیان هستم و به او دوبار رای دادم و پای رای خودم به امید تغییر ایستادم. ما سه پوستر طراحی کردیم که ارشاد حذف کرد و در نهایت به یک پوستر دیگر رسیدیم و بیلبوردها را از دست دادیم. برای اولین بار بود با بازیگری در این سطح کار کردم و او یکساعت قبل از من در صحنه حاضر بود.

طهماسبی با اشاره به بازی خوب باران کوثری در شهر خاموش توضیح داد: حضور باران کوثری در شهر خاموش یکی از بازی های او محسوب می شود.  او برای مخاطب چهره آشناتری است و می تواند مخاطبان را به تماشای چنین آثاری بیشتر ترغیب کند. 

حتی حضور چنین چهره هایی در آثار اینچنینی از حضورشان در تئاتر هم مهمتر است. بسیاری از مخاطبان سینما فیلم خود را بر اثر بازیگران انتخاب می کنند.

اخبار مرتبط:
رائد فریدزاده رییس سازمان سینمایی شد
رائد فریدزاده رییس سازمان سینمایی شد

رائد فریدزاده به طور رسمی به عنوان رییس سازمان سینمایی منصوب شد.

حمله کیهان به ناصرملک مطیعی، ۶ سال پس از مَرگش
حمله کیهان به ناصرملک مطیعی، ۶ سال پس از مَرگش

کیهان نوشت: در آبان ۱۳۹۲ اعلام شد یکی از نقش‌های دست دوم تازه‌ترین فیلم یک کارگردان کم‌استعداد، ولی پر سر و صدا به نام «نقش نگار»، به یکی از هنرپیشگان سینمای شاهنشاهی به نام ناصر ملک مطیعی سپرده شد! مقصد و مقصود سازندگان فیلم «نقش نگار» از حضور این بازیگر (با سابقه طولانی در سینمای فیلمفارسی) در این فیلم چه می‌توانست باشد؟

داریوش اقبالی: ۷۰ % شنوایی‌ام را از دست دادِه‌ام
داریوش اقبالی: ۷۰ % شنوایی‌ام را از دست دادِه‌ام

داریوش اقبالی، خواننده سرشناس ایرانی در حاشیه برگزاری کنسرتش درباره شرایط نامناسب جسمانی خود و از جمله از دست دادن هفتاد درصد شنوایی‌اش صحبت کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است