کد خبر : 317715
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۶ - 11:35
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

چالش کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اصفهان رفع شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: خوشبختانه امروز چالش کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان اصفهان رفع شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای توزیع متوازن نیروها انجام شده است.

چالش کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اصفهان رفع شده است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا ابراهیمی با اشاره به رفع چالش کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار کرد: خوشبختانه امروز چالش کمبود نیروی انسانی در استان اصفهان رفع شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای توزیع متوازن نیروها انجام شده است.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه با همکاری خیرین و حمایت‌های دولت، در حال بهبود وضعیت فضاهای آموزشی هستیم، گفت: امیدواریم که این روند ادامه یابد تا دانش‌آموزان در بهترین شرایط ممکن تحصیل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به ضرورت عملکرد معلمان تصریح کرد: خروجی تمامی فرایندهای تعلیم و تربیت به دست معلمان و دانش‌آموزان است. اگر این فرایند به‌درستی اجرا شود، می‌توانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم. ما در استان اصفهان در آزمون‌های نهایی خردادماه، رتبه‌های بالایی کسب کردیم و این نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر همکاران ما در حوزه آموزش و پرورش است.

ابراهیمی با تأکید بر اهمیت تجزیه‌وتحلیل نتایج آزمون‌ها، گفت: این نتایج باید به دست معلمان و دانش‌آموزان برسد تا بتوانیم از آن‌ها برای بهبود کیفیت آموزش استفاده کنیم. امیدواریم با همکاری و همدلی، بتوانیم به اهداف عالی‌تری در حوزه آموزش و پرورش دست یابیم.

وی افزود: تلاش می‌شود تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مختلف از تحصیل بازنماند؛ در این راستا، برنامه‌های ویژه‌ای برای شناسایی و جذب این دانش‌آموزان در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: با همت تمامی دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی، زمینه‌های تحصیل و سوادآموزی را برای عموم دانش‌آموزان فراهم می‌کنیم تا هیچ‌کس در این مسیر از قافله علم آموزی عقب نماند.

اخبار مرتبط:
کشف ۳ قلاده شیر و ۴ بهله قرقاول قاچاق در نایین
کشف ۳ قلاده شیر و ۴ بهله قرقاول قاچاق در نایین

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳ قلاده توله شیر و ۴ بهله قرقاول قاچاق در ایست و بازرسی شهید شرافت نائین خبر داد.

«مَنظرسازی خشک» در فضای سبز مورد توجه باشد/ نقش ۲۵ درصدی تغییر اقلیم در چالش‌های آبی اصفهان
«مَنظرسازی خشک» در فضای سبز مورد توجه باشد/ نقش ۲۵ درصدی تغییر اقلیم در چالش‌های آبی اصفهان

استاد تمام علوم و مهندسی آب و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: منظرسازی خشک راهکاری در مدیریت بحران آب برای حفظ فضای سبز شهری است.

مشمولان پایه خدمتی آبان ماه ۱۴۰۳ از اصفهان اعزام می‌شوند
مشمولان پایه خدمتی آبان ماه ۱۴۰۳ از اصفهان اعزام می‌شوند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان شرایط، زمان و مکان اعزام مشمولان پایه خدمتی آبان ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است