کد خبر : 318293
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ - 12:40
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی: اگر کسی بدون قبول داشتن گفتمان پزشکیان وارد دولت شود، حرام است

نماینده ادوار مجلس گفت: افرادی که با عناوین و پست‌های مختلف وارد تیم دولت شده‌اند، حرام است اگر گفتمان آقای پزشکیان را قبول نداشته باشند و در آن پست بمانند.

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی: اگر کسی بدون قبول داشتن گفتمان پزشکیان وارد دولت شود، حرام است

به گزارش سایت خبری مدارا: هم میهن نوشت: غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی ،عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره انتصاب‌های پزشکیان در دولت گفت: در این کشور همیشه وقتی یک جناح پیروز می‌شد، نیروها را از جناح خودش انتخاب می‌کرد و سایر پتانسیل‌های کشور که در جناح‌های سیاسی دیگر بودند، روی زمین می‌ماندند. در این میان، بحث وفاق ملی ابتکار عمل خوبی از سوی مسعود پزشکیان بود که ارائه شد. ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که توجه داشته باشیم پزشکیان در چه شرایطی دولت را تحویل گرفت. از نظر داخلی که پیش از این دولتی روی کار بود که عملاً کاری برای کشور به‌صورت ویژه انجام نداده بود. در بحث خارجی هم از زمانی که پزشکیان رئیس‌جمهور شده، رسماً جنگ جهانی سوم نشده اما چیزی که ما می‌بینیم خود جنگ جهانی سوم است.  من هم شاید نقدهایی به آنچه تا به امروز پیرامون وفاق ملی در دولت گذشته، داشته باشم.

اما مهم‌تر این است که باید شرایط آقای پزشکیان را درک کرد. باید قبول داشت که در این کشور، هسته‌های حکومتی مختلفی وجود دارند که باید در آنها بده‌بستان‌هایی انجام شود و از این جهت آقای پزشکیان مجبور است جاهایی نرمش‌های قهرمانانه کند تا بتواند در جای دیگر کارش را پیش ببرد. برای مثال ما وقتی می‌خواهیم وزیر بهداشت‌مان دکتر ظفرقندی باشد و یا سیدعباس عراقچی را به‌عنوان وزیر خارجه داشته باشیم، مجبوریم که دو سه وزارت‌خانه را هم بدهیم اما اینکه چنین کاری درست یا غلط است را زمان مشخص خواهد کرد. در این مسیر، اینکه آقای پزشکیان می‌خواهد از ظرفیت‌های کشور استفاده کند، اشکالی ندارد. به مخالف هم می‌توان جایگاه داد اما نباید به دشمن تابلودارش جایگاه دهد. تنها آرزویی که من در این انتصابات دارم، این است که افرادی که پست گرفته‌اند، به آقای پزشکیان خیانت نکنند.

افرادی که با عناوین و پست‌های مختلف وارد تیم دولت شده‌اند، حرام است اگر گفتمان آقای پزشکیان را قبول نداشته باشند و در آن پست بمانند. حالا که پزشکیان با منش بزرگ خود یک دریچه‌ای برای همه باز کرد، اینها نباید خیانت کنند. در ادامه راه، دولت باید این افرادی که پست گرفته‌اند را راستی‌آزمایی کند تا متوجه شود که آیا گفتمان آقای پزشکیان را انجام می‌دهند یا خیر. من وزارت‌خانه‌ای می‌شناسم که وزیرش در تیم آقای پزشکیان نبود و در حال چینش تیم ضدپزشکیان در وزارت‌خانه است.

این چنین رفتارهایی خیانت و جنایت است. این مخالفان می‌آیند، نمی‌توانند گفتمان پزشکیان را پیش ببرند و در نتیجه‌ی رفتار همین افراد، ناراضی‌تراشی خواهد شد. آقای پزشکیان باید خودش به این نتیجه برسد که برخی از افرادی که پست گرفته‌اند، منتقد او نبوده‌اند که بگوییم اشکالی ندارد جایگاه گرفته‌اند، بلکه دشمن پزشکیان بودند و به‌هیچ‌وجه هم پذیرای پزشکیان نخواهند بود. من از آقای پزشکیان می‌خواهم روی آنهایی که به صراط مستقیم نمی‌آیند سرمایه‌گذاری نکند.

اخبار مرتبط:
خبرگزاری فارس ترور زیاد نخاله را تکذیب کرد
خبرگزاری فارس ترور زیاد نخاله را تکذیب کرد

نماینده جهاد اسلامی گفت: هدف حمله دمشق «زیاد نخاله» نبوده است.

نماینده مجلس: توانایی ساخت بمب اتم را داریم
نماینده مجلس: توانایی ساخت بمب اتم را داریم

توسلی مدعی شد: جنگنده‌های اسرائیل نمی‌توانند به صورت مستقیم از تل‌آویو به خاک کشورمان پرواز کنند، مگر این که در مسیر سوخت‌گیری کنند که برای این منظور، صهیونیست‌ها نیاز دارند که از برخی کشورهای منطقه کمک بگیرند؛ بنابراین اگر جنگنده‌های رژیم به آسمان ایران برسند، حتما نمی‌تواند بدون کمک گرفتن از کشورهای منطقه باشد.

حمید رسایی خبر داد: ارجاع پرونده ظریف به مجلس
حمید رسایی خبر داد: ارجاع پرونده ظریف به مجلس

حمید رسایی، نماینده مجلس دوازدهم نوشت: با درخواست ۴۵ نماینده و رأی کمیسیون امنیت ملی، پرونده انتصاب ظریف در جایگاه معاونت ریاست جمهوری به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است