کد خبر : 318397
انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ - 19:47
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

قاتل پیرمرد خمینی شهری طی ۳ ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری قاتل پیرمرد ۷۰ ساله پس از ۳ ساعت تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

قاتل پیرمرد خمینی شهری طی ۳ ساعت دستگیر شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛سرهنگ غلامرضا براتی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل فردی در باغ شخصی خود بلافاصله مأموران واحد گشت کلانتری ۱۴ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در محل حضور یافته و مشاهده کردند پیرمردی ۷۰ ساله براثر ضربات سلاح سرد به قتل رسیده که موضوع سریعاً به پلیس آگاهی گزارش و کارشناسان بررسی صحنه جرم در کمترین زمان به محل اعزام و اقدامات علمی و تخصصی خود را آغاز کردند.

به نوشته مهر؛ وی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و پس از جمع‌آوری آثار و ادله لازم هویت مقتول مشخص و فردی که مرتکب این جنایت شده بود نیز مورد شناسایی قرار گرفته که نهایتاً پس از ۳ ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اضافه کرد: متهم که در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود در مواجه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و گفت در شب حادثه به علت مشکلات شخصی و اختلافات قبلی پس از مصرف شیشه به باغ مقتول رفته و با چاقو و قداره‌ای که همراه خود داشتم ضرباتی به وی زده و بلافاصله محل را ترک کردم.

سرهنگ براتی خاطر نشان کرد: با اعترافات صریح متهم به ارتکاب قتل پرونده در این رابطه تشکیل و قاتل برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد

اخبار مرتبط:
هنر قلمزنی اصفهان به ثبت جهانی رسید
هنر قلمزنی اصفهان به ثبت جهانی رسید

هنر قلمزنی اصفهان به ثبت جهانی رسید ایسنا/اصفهان رئیس اتحادیه صنایع‌دستی شهرستان اصفهان از ثبت جهانی و اخذ نشان جغرافیایی بین‌المللی برای هنر قلمزنی اصفهان خبر داد.

کمیته امداد اصفهان از ۴۹ نخبه ورزشی حمایت می‌کند
کمیته امداد اصفهان از ۴۹ نخبه ورزشی حمایت می‌کند

اصفهان-معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۴۹ نخبه ورزشی تحت حمایت این نهاد هستند که با ارائه خدمات مختلف تلاش داریم شاهد موفقیت آنها در مسابقات باشیم.

رگبار در شرق و شمال اصفهان/ وزش باد شدید پدیده غالب استان
رگبار در شرق و شمال اصفهان/ وزش باد شدید پدیده غالب استان

کارشناس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از احتمال وقوع رگبار باران و رعد و برق در مناطق شمال و شرق استان طی روز چهارشنبه -دوم آبان- خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است