کد خبر : 138490
انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - 18:42
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

جلال جلالی‌زاده: وزیر بهداشت چرا استعفا نمی‌دهد؟/ دولت نه فقط در کرونا بلکه در همه امور کشور کار را رها کرده و بی‌تفاوت است

جلال جلالی‌زاده: وزیر بهداشت چرا استعفا نمی‌دهد؟/ دولت نه فقط در کرونا بلکه در همه امور کشور کار را رها کرده و بی‌تفاوت است

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ اختلاف بین حسن روحانی و وزیر بهداشت هر روز بیشتر می‌شود. دیگر کار آقای وزیر از گلایه و نامه به سردار گذشته و رسما تهدید به بیان ناگفته‌ها می‌کند! در این شرایط که همزمان است با شیوع هرچه بیشتر کرونا و بحرانی‌تر شدن وضعیت این رویه قابل تداوم نیست و هر چه زودتر فکر کرد. حال برخی معتقدند که وزیر بهداشت به جای اصرار و التماس و … باید استعفا داده و کار را تمام کند، اما روشن است که بی‌وزیر شدن وزارت بهداشت در این اوضاع و احوال چه تبعات و هزینه‌هایی دارد. از همین رو برخی کارشناسان بر ضرورت حل کردن مشکلات و اختلافات تاکید دارند.

جلال جلالی‌زاده، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گروه اول جای می‌گیرد. او می گوید: «به نظر من اگر قرار باشد مدال افتخاری به مسئولین کشور بدهیم باید به آن افرادی تعلق گیرد که شهامت و شجاعت استعفا دارند. یعنی اگر مسئولی در سطح وزیر یا مدیرکل در کشور ما اعلام کرد که به خاطر ناتوانی، کارشکنی یا عدم همکاری مجموعه از پست و مقام خود استعفا می‌دهد می‌توان او را به عنوان یک قهرمان در تاریخ ایران شناخت و نامش را در کنار ستارخان و باقرخان و … نوشت. متاسفانه مسئولان ما در هیچ شرایطی حاضر به استعفا نیستند و فقط می‌خواهند در آن جایگاه بمانند».

وی افزود: «در این وضعیت بحرانی همه ارگان‌ها و نهاد‌ها باید با وزارت بهداشت همکاری کنند تا هم به این وزارتخانه امید و یاری داده باشند و هم مردم احساس اعتماد و دلگرمی کنند. من نمی‌دانم این مردم بیچاره چه گناهی دارند که باید چوب تفاوت و اختلاف نظر مسئولان را بخورند. در این شرایط که حتی برخی پرسنل مراکز بهداشتی مبتلا به کرونا شده اند و این یک آژیر خطر است، مسئولان به جای رسیدگی و حل موضوع دنبال نزاع‌ها و درگیری‌ها و یا تحمیل عقیده خود هستند!»

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ارزیابی عملکرد دولت در جریان مقابله با کرونا نیز گفت: «دولت نه فقط در کرونا بلکه در همه امور کشور کار را رها کرده و بی‌تفاوت است. همین گرانی کالا‌ها و … نشان می‌دهد که دولت بی‌تفاوت است. اغلب مردم از این شرایط ناراضی هستند و معتقدند که کسی به فکر آنان نیست. ادامه این رویه به دلسری و نارضایتی اجتماعی دامن می‌زند و قطعا تبعات خوبی ندارد.»

وی تاکید کرد: «مشکل اینجا است که دولت اعم از وزارت بهداشت و سایر وزارتخانه نسبت به وظایف خود بی‌تفاوت شده اند و مردم نیز با مشاهده این رویه ناراضی و دلسرد شده‌اند. یک کالا را امروز می‌خری و فردا ۱۰ درصد گران می‌شود! کسی هم به فکر رسیدگی نیست و ادامه این وضعیت به ضرر نظام خواهد بود. مردم احساس می‌کنند افرادی که در طبقه بالا قرار دارند از پست و مقام استفاده کرده و به همه امکانات دسترسی دارند و در عین حال نسبت به مشکلات کشور بی‌تفاوت هستند و همه این مسائل در کنار هم تبعات بدی خواهد داشت».

اخبار مرتبط:
علی دایی پیگر حال ترانه علیدوستی شد
علی دایی پیگر حال ترانه علیدوستی شد

علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

ابراهیم رئیسی و همسرش، در پاکستان دکتری افتخاری گرفتند
ابراهیم رئیسی و همسرش، در پاکستان دکتری افتخاری گرفتند

جمیله علم‌الهدی که همسرش را در سفر به پاکستان همراهی می‌کند، با حضور در این دانشگاه از ترجمه انگلیسی خود به‌نام «هنر زنانه زیستن» رونمایی کرد.

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: در حوادث سال ۱۴۰۱، یکی از بازیگران زن کشور من را تحریک می‌کرد / تصاویر
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: در حوادث سال ۱۴۰۱، یکی از بازیگران زن کشور من را تحریک می‌کرد / تصاویر

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط بندی مشخص هستند. من فقط تبلیغش می‌کردم. در آن زمان برای بنده اعلان پلیس اینترپل صادر شده بود و دستگیرم کردند. پس از دستگیری در ترکیه با کمک گردانندگان اصلی سایت شرط‌بندی و قمار آزاد شدم و برایم ویلایی خریداری کردند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است